مطالب مرتبط:
کشف 15 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی
پلیس خراسان شمالی افزون بر یک تن آرد قاچاق کشف کرد
کشف 500 تن چای خارجی قاچاق در چهارباغ
41 راس دام مولد قاچاق در مازندران کشف شد
زمین خواری 30 میلیارد ریالی در زنجان کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 14:552024-04-09حوادث

کشف 20 میلیارد کالای قاچاق دربندرعباس


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف لوازم جانبی موبایل قاچاق به ارزش20 میلیارد ریال در شهرستان بندر عباس خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف لوازم جانبی موبایل قاچاق به ارزش20 میلیارد ریال در شهرستان بندر عباس خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا در هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان روز گذشته در حین کنترل و گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو کشنده مشکوک و جهت بررسی بیشتر به خودرو مذکور دستور ایست دادند.

وی افزود: در بازرسی دقیق از خودرو مذکور لوازم جانبی موبایل قاچاق که فاقد هر گونه مدارک گمرکی کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

این مسئول ارشد انتظامی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان مربوطه ، 20میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس در در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت در جامعه ، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان ، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم ودستگیری مجرمان اقدام گردد.


برچسب ها: کشف لوازم جانبی موبایل - فرمانده انتظامی استان - لوازم جانبی - فرمانده انتظامی - هرمزگان - میلیارد - استان هرمزگان
آخرین اخبار سرویس:

کشف 20 میلیارد کالای قاچاق دربندرعباس

کشف 20 میلیارد کالای قاچاق دربندرعباس