مطالب مرتبط:
تامین زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان امسال به 120 هزار هکتار می رسد
تامین زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان امسال به 120 هزار هکتار می رسد
120 هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان امسال تامین می شود
34 هکتار زمین اجرای نهضت ملی مسکن در شرق گلستان تامین شد
وعده تامین زمین نهضت ملی مسکن اسلامشهر محقق نشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 07:302024-04-16سياسي

تأمین 120 هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان


وزیر راه و شهرسازی با اعلام به اینکه تا تابستان امسال زمین تامین شده در بخش شهری و روستایی برای طرح نهضت ملی مسکن به 120 هزار هکتار می رسد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، گفت: امروز عملیات افتتاح 33 هزار و 863 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) آغاز شد که این کار با تلاش های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در حوزه تأمین مالی از طریق شبکه بانکی و از طریق وزارت راه و شهرسازی، کمک های دهیاری ها و شهرداری ها در سراسر کشور انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در سال گذشته بخشی از واحدهای مسکونی نیروهای مسلح و مسکن اعضای ه هیأت علمی دانشگاه تحویل شد و هم اکنون مددجویان کمیته امداد امامی خمینی (ره) واحدهای مسکونی خود را دریافت می کنند و مسیر افتتاح ها ادامه خواهد یافت.

رشد 44 درصدی تأمین مسکن محرومان در سال گذشته عضو کابینه دولت سیزدهم با اشاره به اینکه تأمین مسکن در بخش محرومان در سال 1402 نسبت به سال 1401 به میزان 44 درصد رشد یافت، توضیح داد: امسال در حوزه مسکن محرومان تصمیمات خوبی گرفته شده است و تلاش می کنیم تا میزان افتتاح ها در این بخش افزایش یابد.

تأمین 670 هزار قطعه زمین روستایی بذرپاش گفت: با توجه به تأمین هزینه آماده سازی توسط مجموعه دولت، افزایش تسهیلات مسکن روستایی از 200 به


برچسب ها: وزیر راه و شهرسازی - راه و شهرسازی - مددجویان کمیته امداد - کمیته امداد امام - شهرسازی - واحدهای مسکونی - مسکن
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 120 هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان

تأمین 120 هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان