مطالب مرتبط:
جنایت رژیم صهیونیستی بی تردید محتاج پاسخ مناسب و بازدارنده است
رفتار جنون آمیز رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند
اعلام آمادگی حزب الله عراق برای پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی
اعلام آمادگی حزب الله عراق برای پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی
آصفی: رژیم صهیونیستی در حوزه میدان و عمل بازنده است/ پاسخ محکم به معنای پاسخ عجولانه نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 13:202024-04-03سياسي

رژیم صهیونیستی پاسخ دریافت خواهد کرد


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت: اسراییل غاصب پاسخ دریافت خواهد کرد.

- ایسنا/البرز فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت: اسراییل غاصب پاسخ دریافت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا روز چهارشنبه 15 فروردین در نشست شورای اداری استان البرز افزود: طوفان الاقصی برگ جدیدی در حوزه تقابل جبهه مقاومت و رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا رقم زد.

وی بیان کرد: همه ما در جریان اتفاقات و معجزات این عملیات هستیم به طوری که اکنون شش ماه از این عملیات می گذرد و هنوز اسراییل غاصب نتوانسته ضرباتی که بر پیکره آن وارد شده را ترمیم کند.

فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرد: غاصبان قدس شریف بیش از 33 هزار انسان بی گناه را به شهادت رسانده و هر جنایاتی که به دستشان میرسد مرتکب می شوند که در این جا می بینیم کسی نمی تواند ادعا کند که رژیم غاصب پیروز شده است.

وی یاد آورشد: رژیم صهیونیستی فقط با حماس درگیر نیست بلکه با حزب الله، یمن و سوریه درگیر شده و هر روز ضربه می خورد بنابراین در ابعاد مختلف برای جبران ضربات دست به اقداماتی می زند؛ دشمن امروز کلاف


برچسب ها: استان البرز - رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - جمهوری اسلامی ایران - سپاه امام حسن مجتبی - اسراییل غاصب - فرمانده سپاه
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی پاسخ دریافت خواهد کرد

رژیم صهیونیستی پاسخ دریافت خواهد کرد