مطالب مرتبط:
طراحی نرم افزار تشخیص کشت محصول مناسب مناطق مختلف کشور
معامله 75 هزار تن محصول سنگ آهنی در بورس کالا
فروش 2 محصول از پارس خودرو ویژه عید سعید فطر
فوری / شرایط تبدیل 14 محصول ایران خودرو اعلام شد
شرایط تبدیل 14 محصول ایران خودرو برای فروردین 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 09:402024-04-08اقتصادي

کشاورزان به کشت تناوبی محصول توجه کنند


معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: برای سومین سال در بخش دیم زارها شاهد اجرای طرح جهش تولید در سطح استان هستیم .

  - ایسنا/زنجان معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: برای سومین سال در بخش دیم زارها شاهد اجرای طرح جهش تولید در سطح استان هستیم .

  اکبر طیبی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این طرح در سطح 430 هزار از اراضی استان که با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با حضور 150 کارشناس انجام می شود و در قالب این طرح مساعدت های متنوع اعم تسهیلات کم بهره جهت خرید و تجهیز ادوات و انواع کودهای ریز مغذی و مشاوره های مختلف توسط کارشناسان ارائه می شود.

وی با اشاره به حضور بیش از 150 کارشناس کشاورزی در راستای ارائه مشاوره و آموزشی های ترویجی و اصول کشت در این طرح، ادامه داد: به کشاورزان توصیه می کنیم حتما در مدت باقی مانده نسبت به کشت تناوبی اقدام کنند.

طیبی با بیان اینکه کشت های استان زنجان به دو صورت آبی و دیم بوده که عمده آن دیم است، اضافه کرد: باتوجه به شرایط جوی در فصل پاییز کشت گندم و بخشی از جو و محصولات تناوبی انجام شده و در فصل بهار و تقریبا اسفند ماه کشت بهاره را داریم البته در شهرستان طارم اقلیم متفاوتی را شاهد هستیم و برخی کشت ها در زمستان انجام شده و اکنون در مرحله برداشت قرار دا


برچسب ها: سازمان جهاد کشاورزی - جهاد کشاورزی استان - استان - ستاد اجرایی فرمان حضرت امام - جهاد کشاورزی - کارشناس - کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان به کشت تناوبی محصول توجه کنند

کشاورزان به کشت تناوبی محصول توجه کنند