مطالب مرتبط:
ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه ممنوع شد
اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» در فیلم نت
اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»
ورود روس ها به این کشور ممنوع شد
فوری/ ورود روس ها به این کشور ممنوع شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 09:152024-03-28سياسي

ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه ممنوع شد


جواد عبدلی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آران و بیدگل گفت: تنها برای گردشگرانی که قبلا اقامت در مجموعه های گردشگری در کویر را رزرو کردند، - ورود آزاد بوده و برای سایر گردشگران ورود به کویر ممنوع خواهد بود.

رییس اداره میراث فرهنگی، آران و بیدگل اصفهان گفت: ورود گردشگران به مناطق کویری از جمله مرنجاب و سیازگه از 19 الی 23 ماه مبارک رمضان با تصمیم ستاد خدمات سفر شهرستان و با هدف حفظ حرمت شب های قدر و ماه مبارک رمضان ممنوع شد.

جواد عبدلی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تنها برای گردشگرانی که قبلا اقامت در مجموعه های گردشگری در کویر را رزرو کردند، ورود آزاد بوده و برای سایر گردشگران ورود به کویر ممنوع خواهد بود.

مدیر اجرایی طرح صیانت فرهنگی اجتماعی مناطق گردشگری آران وبیدگل هم به خبرنگار ایرنا گفت: پرداخت حق ورود به کویر مرنجاب برای شهروندان کاشانی هم رایگان شد.

سید مرتضی کسایی زادگان افزود: با توجه به اینکه کویرهای آران و بیدگل هم جزیی از منطقه بزرگ فرهنگی کاشان و آران و بیدگل است قرار شد مبلغ ورودی به کویر مرنجاب برای شهروندان کاشانی رایگان باشد و تنها ورود خوردرهای آفرودی شهروندان کاشان به مرنجاب با تخفیف ویژه، 50 هزار تومان دریافت خواهد شد، چراکه ورود این نوع خودروها آسیب هایی مختلفی از جمله محیط زی


برچسب ها: گردشگران - کویر - گردشگری - ماه مبارک رمضان - ورود - آران و بیدگل - کویر مرنجاب
آخرین اخبار سرویس:

ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه ممنوع شد

ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه ممنوع شد