مطالب مرتبط:
نورپردازی برج آزادی در حمایت از حمله موشکی و پهپادی به اسراییل
پوستر معنادار سایت رهبری درباره حمله موشکی پهپادی سپاه به اسراییل + عکس
تجمع مردم کرمانشاه در حمایت از حمله موشکی و پهپادی سپاه به اسراییل
تجمع مردم اراک در حمایت از حمله موشکی و پهپادی سپاه به اسراییل
حمله پهپادی و موشکی ایران درسی بزرگ به اسراییل غاصب و کودک کش بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 08:202024-04-15سياسي

حمله پهپادی و موشکی به اسراییل، بشارتی برای آزادی قدس است


دادستان کل کشور در پیامی از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات علیه مواضع رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

- دادستان کل کشور در پیامی از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات علیه مواضع رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انتظارها به سر آمد و هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی برای چندمین مرتبه در ماه های اخیر با حمله گسترده پهپادی و موشکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه در عملیات وعده صادق عزیز فرو ریخت.

اقدام تروریستی رژیم غاصب اسراییل در بمباران کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رسانیدن سردار زاهدی و جمعی از همرزمانش، تجاوز آشکار آن رژیم جنایتکار به خاک وطنمان بود و موضوعی نبود که به سادگی بتوان از کنارش گذشت و تنبیه متجاوز که وعده صادق رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی بود، با عملیات موفقیت آمیز و هوشمندانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران محقق شد و چه زیبا دل یاران و دوستان امت حزب الله را شاد کرد و استکبار جهانی را به حاشیه برد.

جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال صلح و ثبات در منطقه است، اما به هیچ عنوان اجازه دست درازی به خاک کشور را به دشمنان ملت نمی دهد.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - سپاه پاسداران انقلاب - اسلامی - نیروهای مسلح - دادستان کل کشور - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

حمله پهپادی و موشکی به اسراییل، بشارتی برای آزادی قدس است

حمله پهپادی و موشکی به اسراییل، بشارتی برای آزادی قدس است