مطالب مرتبط:
سقوط مقبولیت ترکیه وافزایش محبوبیت ایران در جهان عرب درپی جنگ غزه |
بالاخره فنلاند شادترین کشور جهان است یا کشور افسرده ها ؟
روسیه: جهان باید همه راه های حمله به تاسیسات هسته ای توسط اوکراین را ببندد
کسری برق فولاد با حمایت های دولت سیزدهم تا 1405 تامین می شود/ ایران در انتظار رتبه 7 جهان
فیلم| محفل انس با قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام در اردبیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 13:552024-04-09بين الملل

نیوزیلند از جهان خواست به فاجعه غزه پایان دهد


وزیر امور خارجه نیوزیلند امروز سه شنبه از جهان خواست برای پایان دادن به فاجعه ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه، اقدامات لازم را انجام دهد.

- وزیر امور خارجه نیوزیلند امروز سه شنبه از جهان خواست برای پایان دادن به فاجعه ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه، اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به منظور بررسی اوضاع خاورمیانه و تحولات فلسطین، وینستون پیترز، وزیر خارجه نیوزیلند از جهانیان خواست تا اقدامات لازم را برای پایان دادن به فاجعه در غزه انجام دهند.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، پیترز با اشاره به وضعیت زندگی غیرنظامیان فلسطینی گفت: غزه که پیش از این درگیری با سختی های زیادی روبه رو بود، اکنون به صحرای بایر تبدیل شده است.

استفاده مکرر از حق وتو توسط اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد مانع از انجام مسئولیت شورا در حفظ صلح و امنیت بین المللی شده است.

وزیر خارجه نیوزیلند از رژیم صهیونیستی خواست تا تمام تلاش خود را برای اطمینان از رسیدن کمک های بشردوستانه بدون هیچ مانعی به نوار غزه قحطی زده انجام دهد.

وی با ابراز نگرانی کشورش از مواضع اسراییل در مورد قصد حمله به شهر رفح در جنوب نوار غزه گفت: غیرنظامیان فلسطینی نباید مجبو


برچسب ها: نیوزیلند - وزیر امور خارجه - رژیم صهیونیستی - نشست مجمع عمومی سازمان ملل - مجمع عمومی سازمان ملل متحد - فلسطینی - اقدامات
آخرین اخبار سرویس:

نیوزیلند از جهان خواست به فاجعه غزه پایان دهد

نیوزیلند از جهان خواست به فاجعه غزه پایان دهد