مطالب مرتبط:
ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه به کشور
ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه
ورود سامانه بارشی به کشور از یکشنبه 5 فروردین
ورود سامانه بارشی جدید به کشور از یکشنبه
ورود سامانه بارشی به کشور از 5 فروردین 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 09:102024-03-23اجتماعي

ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه جدید بارشی از طی فردا (5 فروردین ماه) و فعالیت آن تا سه شنبه (7 فروردین ماه) خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه جدید بارشی از طی فردا (5 فروردین ماه) و فعالیت آن تا سه شنبه (7 فروردین ماه) خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت آب وهوای کشور گفت: امروز (4 فروردین ماه) در برخی نقاط غرب، شمال غرب، شمال شرق و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده و وزش باد رخ می دهد.

وی با بیان اینکه روز یکشنبه (5 فروردین ماه) با ورود سامانه بارشی به کشور در استان های واقع در نوار غربی و جنوبی کشور و برخی نقاط کرمان، غرب استان های هرمزگان، یزد و اصفهان ابرناکی، بارش، وزش باد شدید موقت، گاهی رعد و برق و احتمال رخداد تگرگ، برای مناطق جنوبی کشور و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می شود، اظهارکرد: در این روز در شمال غرب فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال بوشهر، شرق خوزستان، جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان و کرمانشاه و ایلام بارش شدت خواهد داشت.

ضیاییان با تأکید بر اینکه در روز دوشنبه (6 فروردین ماه) با توسعه سامانه در بیشتر مناطق کشور به جز در سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان ابرناکی و بارش رخ خواهد دا


برچسب ها: فروردین - ورود سامانه بارشی - سامانه جدید بارشی - ورود سامانه جدید - سامانه - سامانه بارشی - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا

ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا