مطالب مرتبط:
مجلس در کنار مردم و پلیس افزایش کیفیت خودرو های داخلی را مطالبه می کند/ نقش پر رنگ خودرو های داخلی در تصادفات منجر به مرگ ایام نوروز
ترمینال جنوب انتخاب اول مسافران تهرانی در ایام نوروز
جابه جایی بیش 18.5 میلیون نفر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی/ 412 نقطه حادثه خیز پیش از ایام نوروز اصلاح شدند
7 میلیون نفر در ایام نوروز با ناوگان ریلی جابه جا شدند
بیش از 18 میلیون نفر از هموطنان در ایام نوروز از ناوگان عمومی استفاده کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 14:302024-04-08پزشكي

خدمات رسانی شبکه بهداشت و درمان تالش به 11 هزار نفر در ایام نوروز


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش گفت: خدمات رسانی به 11 هزار و 39 نفر در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان در طول ایام عید نوروز انجام گرفته است.

- ایسنا/گیلان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش گفت: خدمات رسانی به 11 هزار و 39 نفر در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان در طول ایام عید نوروز انجام گرفته است.

دکتر سعید رستمی صبح امروز دوشنبه 20 فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به ورود حجم بالای مسافران و گردشگران به شهرستان و تلاش همکاران حوزه بهداشت و درمان در مراکز خدمات جامع سلامت، خدمت رسانی به تعداد 11 هزار و 39 نفر از مردم در ایام نوروز انجام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش ضمن تأکید بر لزوم تلاش در ارائه خدمت رسانی گسترده و هر چه بهتر به مردم گفت: از این تعداد 7 هزار و 410 نفر ویزیت پزشکی انجام داده و سایر مراجعین نیز خدماتی از قبیل مامایی، پرستاری، دهان و دندان، بهداشت محیط و حرفه ای را دریافت کردند.

رستمی افزود: تجهیز و به روز رسانی امکانات حوزه بهداشت و درمان شهرستان به منظور محرومیت زدایی و خدمت رسانی بهتر به شهروندان عزیز از مهمترین اولویت ها است و این امر یقینا با تلاش، هماهنگی و انسجام بین دستگاه ها محقق خواهد شد.


برچسب ها: شبکه بهداشت و درمان - مدیر شبکه بهداشت و درمان - بهداشت و درمان - مدیر شبکه بهداشت - شبکه بهداشت - شهرستان - خدمات
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی شبکه بهداشت و درمان تالش به 11 هزار نفر در ایام نوروز

خدمات رسانی شبکه بهداشت و درمان تالش به 11 هزار نفر در ایام نوروز