مطالب مرتبط:
اقدام تأمل برانگیز کتابخانه ملی در امحاء کتب و روزنامه های قدیمی
رییس جعفری: آنها که می گویند مصدق سوار بر امواج پوپولیستی شد و نفت را به اشتباه ملی کرد، مرور ساده ای بر وقایع ندارند/تحقق ملی شدن نفت سه سال طول کشید/ منافع ایران به هیچ وجه از سمت انگلستان به رسمیت شناخته نمی شد
گزارش آخرین تمرین تیم ملی در 1402
پاسخ صندوق توسعه ملی به اظهارات اسحاق جهانگیری
این روزنامه در روز فوت احمد خمینی منتشر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1403 ساعت 12:252024-03-20بين الملل

پاسخ رییس کتابخانه ملی به گزارش جماران از امحاء کتب و روزنامه های قدیمی این کتابخانه


علیرضا مختارپور، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در واکنش به خبر جماران با عنوان «اقدام تأمل برانگیز کتابخانه ملی در امحاء کتب و روزنامه های قدیمی»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس کتابخانه ملی ایران به خبر منتشر شده درباره امحاء کتب و روزنامه های قدیمی این کتابخانه پاسخ داد.

در پی انتشار خبری با عنوان اقدام تأمل برانگیز کتابخانه ملی در امحاء کتب و روزنامه های قدیمی در پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، علیرضا مختارپور، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به این خبر پاسخ داد.

در این خبر آمده است: "تعداد زیادی کتاب و نشریه (در حدود 10 هزار نسخه) که در میان آنها کتب نفیس و قدیمی و نشریات با ارزش وجود داشته است جهت امحاء در گوشه ای از محوطه بیرونی کتابخانه ملی بر روی هم دپو شده و در انتظار خارج شدن از کتابخانه هستند.

" علیرضا مختارپور، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در واکنش به این خبر در گفتگو با خبرنگار لیزنا اعلام کرد: اینها بخشی از نشریات زاید و فرسوده هستند که پس از بررسی های متعدد غیرقابل استفاده تشخیص داده شده اند و طبق ضوابط امحا می شوند.

وی تاکید کرد: ضمنا بخشی از نشریات تکراری و زاید که قابل استفاده بوده اند به کتابخانه های کشور اهدا شده اند.


برچسب ها: کتابخانه ملی - کتابخانه - روزنامه های قدیمی - سازمان اسناد و کتابخانه ملی - کتاب - رییس کتابخانه ملی - روزنامه
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ رییس کتابخانه ملی به گزارش جماران از امحاء کتب و روزنامه های قدیمی این کتابخانه

پاسخ رییس کتابخانه ملی به گزارش جماران از امحاء کتب و روزنامه های قدیمی این کتابخانه