مطالب مرتبط:
پیام تسلیت فرمانده کل ارتش، دبیر شورای عالی امنیت و مخبر به اسماعیل هنیه
تسلیت فرمانده کل ارتش به اسماعیل هنیه
تسلیت فرمانده کل ارتش به اسماعیل هنیه
تسلیت فرمانده کل ارتش به اسماعیل هنیه
ارتش اسراییل مسئولیت ترور فرزندان اسماعیل هنیه را بر عهده گرفت/ رییسی به رییس دفتر سیاسی جنبش حماس تسلیت گفت: این جنایت خوی وحشیگری و کودک کشی رژیم صهیونیستی را عیان تر کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 14:402024-04-11سياسي

تسلیت فرمانده کل ارتش به اسماعیل هنیه


سرلشکر موسوی در پیامی به رییس دفتر سیاسی حماس، شهادت فرزندان و نوادگان وی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش طی پیامی شهادت فرزندان و نوادگان اسماعیل هنیه رییس دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَمَنْ أَوْفَیٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ ۚ وَذَٰلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ.

برادر ارجمند آقای اسماعیل هنیه، رییس محترم دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی - حماس سَلَامٌ عَلَیْکُمْ بِمَا صَبَرْتُمْ بار دیگر عجز و درماندگی رژیم سفاک صهیونیستی در مواجهه و رویارویی مستقیم با رزمندگان جبهه مقاومت، نقاب از چهره پلید این دشمن بشریت برداشت.

ذلت و ننگ ابدی بر مدعیان حقوق بشر که با سکوت و حمایت های ناجوانمردانه خود، زمینه ساز خوی وحشی گری های این رژیم نامشروع شده اند.

شهادت فرزندان و نوادگان حضرتعالی موجب تالم خاطر اینجانب و رزمندگان جبهه حق در جغرافیای گسترده ایستادگی در برابر ظلم و ستم شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق با مبارزان جبهه مقاومت و مردم شجاع غزه و تسلیت فقدان آن عزیزان به جنابعالی، از پروردگار متعال برای شهد


برچسب ها: اسماعیل هنیه - فرمانده کل ارتش - مقاومت اسلامی - اسماعیل - دفتر سیاسی - مقاومت - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت فرمانده کل ارتش به اسماعیل هنیه

تسلیت فرمانده کل ارتش به اسماعیل هنیه