مطالب مرتبط:
صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران به فینال تور آزاد آسیایی تایلند
نایب قهرمانی ساحلی بازان در تور آزاد آسیایی؛ هت تریک والیبال در 1403
39 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند
39 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند
39 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شدند/ غفور در لیست پائز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 12:552024-04-16ورزشي

والیبال ساحلی ایران در تایلند نایب قهرمان شد


تیم ملی والیبال ساحلی ایران عنوان نایب قهرمانی تور آزاد آسیایی سامیلا را به دست آورد تا والیبال ایران سومین مدال سال 1403 خود را کسب کند.

- تیم ملی والیبال ساحلی ایران عنوان نایب قهرمانی تور آزاد آسیایی سامیلا را به دست آورد تا والیبال ایران سومین مدال سال 1403 خود را کسب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی تور آزاد سامیلا تایلند، امروز (سه شنبه 28 فروردین) با دو دیدار رده بندی و فینال پیگیری شد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/ علیرضا آقاجانی) که برای رسیدن به دیدار فینال شش پیروزی برابر هند، مالدیو، قطر، اندونزی، ژاپن و تایلند به دست آورده بود، در آخرین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف استرالیا دو (Burnett/ Pearse) رفت.

پورعسگری و آقاجانی در این دیدار با نتایج 21 بر 17 و 21 بر 18 مغلوب حریف قدرتمند خود شدند تا به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره اکتفا کنند.

والیبال ایران سال 1403 را با عنوان نایب قهرمانی تیم ملی والیبال برفی در مسابقات آسیایی چین آغاز کرد، در ادامه تیم ملی یک ساحلی ایران در تور نووالی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و این تیم امروز در سامیلا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت تا در مجموع سه مدال برای والیبال ایران کسب شده باشد.


برچسب ها: تیم ملی والیبال ساحلی ایران - والیبال ساحلی - تیم ملی والیبال ساحلی - والیبال - تیم ملی والیبال - نایب قهرمان - نایب قهرمانی
آخرین اخبار سرویس:

والیبال ساحلی ایران در تایلند نایب قهرمان شد

والیبال ساحلی ایران در تایلند نایب قهرمان شد