مطالب مرتبط:
داود منظور: 750 هزار میلیارد تومان یارانه به طور مستقیم به مردم پرداخت می شود/ امیدواریم بتوانیم سفره ارزان تر فراهم کنیم
واریز یارانه نقدی اضافه به همراه یارانه ها از امشب | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد !
اضافه برداشت آب موجب فرونشست زمین در دشت های یزد شده است
جدول اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین 1403+ جزییات اعمال افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی
اطلاعات نظامی ارتش غلط بود/ گمان نمی کردیم ایران مستقیم وارد عمل شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 15:302024-04-16فناوري

اضافه شدن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی به امکانات تپسی


سرویس پرداخت بازارپی به تازگی روی تپسی پیاده سازی شده و از این پس، کاربران با به روز رسانی نسخه جدید تپسی، می توانند از این سرویس استفاده نمایند.

با پیاده سازی بازارپی روی تپسی، اکنون کاربران با فعال کردن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی، می توانند شارژ خودکار کیف پول تپسی را راه اندازی کنند.

با اضافه شدن تپسی، اکنون سرویس پرداخت مستقیم بازارپی توسط 3 محصول مطرح اکوسیستم دیجیتالی کشور استفاده می شود: دیوار، بازار و تپسی.

پرداخت مستقیم بازارپی به صورت یکپارچه ارائه می شود و کاربران با یک بار فعالسازی آن، می توانند در تمامی پذیرندگان بازارپی از آن استفاده کنند.

پرداخت مستقیم، راهکار پرداختی ساده ای است که به کاربران این امکان را می دهد تا با فعال سازی آن، در پرداخت های خود، به سادگی یک کلیک، خرید خود را نهایی کنند.

سهولت در فرآیند پرداخت، افزایش درصد موفقیت پرداخت ها و افزایش تعداد تراکنش کاربران پس از فعال سازی از جمله مزیت دایرکت دبیت نسبت به پرداخت با درگاه های اینترنتی است.

امکان استفاده از این سرویس در وب سایت، نسخه گوگل پلی و iOS پذیرندگان وجود دارد.

استفاده از این سرویس صرفا محدود به محصولات با پرداخت های دوره ای نیست و تمامی کسب وکارهای آنلاین می توانند با مراجعه به سایت


برچسب ها: پرداخت - بازار - مستقیم - تپسی - کاربران - سرویس - استفاده
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی به امکانات تپسی

اضافه شدن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی به امکانات تپسی