مطالب مرتبط:
قضاوت چهار داور المپیکی ایران در رقابت های کشتی قهرمانی آسیا
بهترین راه های کاهش وزن
راهکارهای جادویی برای کاهش وزن
درخشان: پرسپولیس در لیگ و حذفی شانس قهرمانی دارد
شانس به ستاره پرسپولیس رو کرد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 08:452024-04-09ورزشي

فونتانا: سه وزن شانس المپیکی شدن دارند


سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس ایران با ابراز رضایت از روند آماده سازی شاگردانش گفت: در سه وزن شانس کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس را داریم و امیدوار به تایلند سفر می کنیم.

- سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس ایران با ابراز رضایت از روند آماده سازی شاگردانش گفت: در سه وزن شانس کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس را داریم و امیدوار به تایلند سفر می کنیم.

فونتانا در گفت وگو با ایسنا، درباره اردوی مشترک و مسابقات تدارکاتی تیم ملی بوکس ایران با تیم روسیه در تهران توضیح داد: تیم ایران تجربه بین المللی کمی دارد و این اردوها با تیم هایی مثل روسیه خیلی می تواند به رشد تیمی ما کمک کند.

همچنین این تمرینات مشترک به ما کمک کرد تا بتوانیم بهتر تصمیم بگیریم که چه کسانی را برای مسابقات کسب سهیمه المپیک انتخاب و نهایتا اعزام کنیم.

بوکسورهای ما سه مبارزه را باختند او درباره اولین مسابقه تدارکاتی ملی پوشان ایران با تیم روسیه که روز گذشته برگزار شد نیز گفت: سطح مسابقات بد نبود و از عملکرد کلی تیم راضی ام ولی دیدیم که در دیدار تدارکاتی دوشنبه سه مبارزه را به بوکسورهای روسیه باختیم و این موضوع به دلیل تجربه کم بوکسورهای ما بود.

هر چه بیشتر این نوع مسابقات با حریفان بین المللی تکرار شود ما هم رشد می کنیم.


برچسب ها: تیم ملی بوکس ایران - تیم ملی بوکس - کسب سهمیه المپیک - بوکس ایران - سهمیه المپیک 2024 - المپیک 2024 پاریس - ایران
آخرین اخبار سرویس:

فونتانا: سه وزن شانس المپیکی شدن دارند

فونتانا: سه وزن شانس المپیکی شدن دارند