مطالب مرتبط:
رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی/اقتدار ایران ماندنی است |
ایران در پرداخت بهای ایستادگی خود در کنار غزه بخل نمی ورزد
اسبقیان: خون همه شهدا تضمین کننده امنیت ایران است
مجلس یادبود شهیدان محور مقاومت در سوریه| پخش زنده از ایران پرس
قیمت دو محصول ایران خودرو میلیاردی شد! + جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 05:352024-04-04ورزشي

تیروکمان ایران پاریسی می شود؟


تیم ملی تیروکمان کار خود را در سال 1403 برای کسب سهیمه در المپیک پاریس آغاز کرد و باید دید آیا می توانیم پس از زهرا نعمتی و میلاد وزیری باز هم شاهد حضور کمانداری از ایران در المپیک پاریس باشیم؟ - تیم ملی تیروکمان کار خود را در سال 1403 برای کسب سهیمه در المپیک پاریس آغاز کرد و باید دید آیا می توانیم پس از زهرا نعمتی و میلاد وزیری باز هم شاهد حضور کمانداری از ایران در المپیک پاریس باشیم؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردوی کمانداران ریکرو ایران اعزامی به مسابقات کاپ جهانی شانگهای چین از دوازدهم فروردین ماه در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی آغاز شده است و تا اعزام به مسابقات کاپ جهانی ادامه خواهد داشت.

برنامه تیم ملی تیروکمان ایران به منظور حضور در اردو و مسابقات تا قبل از برگزاری المپیک پاریس از این قرار است که اواخر فروردین ماه سال جاری مرحله اول کاپ جهانی در شانگهای برگزار می شود پس از آن تیم ملی بلافاصله به کره جنوبی می رود و حدود 2 هفته در این کشور اردو خواهد داشت تا بتواند پس از اتمام آن در مرحله دوم کاپ جهانی که در کره جنوبی برگزار می شود، شرکت کند.

سومین و مهم ترین مرحله کاپ جهانی در ترکیه برگزار می شود و با کسب سهمیه همراه خواهد بود؛ گفتنی است در بخش ریکرو انفرادی بانوان، یسنا پورماهانی، مبینا فلاح، مهتا عبداللهی و حوریه حاجی


برچسب ها: المپیک پاریس - تیم ملی تیروکمان - تیروکمان - کمان - المپیک - پاریس - تیم ملی
آخرین اخبار سرویس:

تیروکمان ایران پاریسی می شود؟

تیروکمان ایران پاریسی می شود؟