مطالب مرتبط:
افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
مرکز واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
نیروگاه های خورشیدی در تهران در اوایل اردیبهشت افتتاح می شوند
دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین افتتاح شد
افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 19:402024-04-17پزشكي

افتتاح بیمارستان شهدای سلامت پیشوا مشروط به تزریق بودجه


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا با ارائه گزارشی از اقدامات، خدمات و برنامه های در دست اقدام مجموعه تحت مدیریت خود، از افتتاح بیمارستان شهدای سلامت پیشوا در سال آینده مشروط به تزریق بودجه در زمان مناسب خبر داد.

- ایسنا/تهران مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا با ارائه گزارشی از اقدامات، خدمات و برنامه های در دست اقدام مجموعه تحت مدیریت خود، از افتتاح بیمارستان شهدای سلامت پیشوا در سال آینده مشروط به تزریق بودجه در زمان مناسب خبر داد.

آرش عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا گفت: طرح انتصاب جمعیت و بلوک بندی شهرستان پیشوا 97 درصد انجام شده که این طرح از ابتدای سال 1402 شروع شده و حدودا تا بهمن سال 1403 ادامه دارد.

عباسی بیان کرد: اگر به نزدیک ترین مرکز جامعه سلامت یا خانه بهداشت در هر محله مراجعه کنید، به راحتی می توانید آمار کلی و سلامتی منطقه مورد نظر را بررسی کنید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا در پویش غربالگری دیابت و فشار خون شهرستان پیشوا اذعان کرد: در این پویش با 109 درصد انجام کار، رتبه اول تمام شبکه های بهداشت دانشگاه شهید بهشتی را به خود اختصاص دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نیروهای متخصص موجود جوابگوی نیاز شهرستان پیشوا هست؟ اظهار کرد: در درمانگاه شهید مهتدی در هفته، روزها و ساعت های


برچسب ها: مدیر شبکه بهداشت و درمان - شبکه بهداشت و درمان - شهرستان پیشوا - افتتاح بیمارستان - مدیر شبکه بهداشت - بهداشت و درمان - پیشوا
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیمارستان شهدای سلامت پیشوا مشروط به تزریق بودجه

افتتاح بیمارستان شهدای سلامت پیشوا مشروط به تزریق بودجه