مطالب مرتبط:
11 میلیون تن پلاستیک در اقیانوس ها
خطر جدی برای کره زمین / 11 میلیون تن پلاستیک در اقیانوس ها شناور هستند
وقوع زمین لرزه وحشتناک در جزایر ماریانا در اقیانوس آرام+فیلم
ویدیو | زمین لرزه وحشتناک در جزایر اقیانوس آرام
قیمت برلیانس اتوماتیک 700 میلیون تومان شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 11:352024-04-06دانش

11 میلیون تن پلاستیک در اقیانوس ها


آژانس ملی علوم استرالیا (CSIRO) و دانشگاه تورنتو در یک پژوهش جدید دریافتند اقیانوس ها میلیون ها تن آلودگی پلاستیکی را در خود جای داده اند.

- آژانس ملی علوم استرالیا (CSIRO) و دانشگاه تورنتو در یک پژوهش جدید دریافتند اقیانوس ها میلیون ها تن آلودگی پلاستیکی را در خود جای داده اند.

یک مطالعه جدید به بررسی مشکل آلودگی پلاستیکی در اقیانوس ها پرداخته و دریافته است که چیزی حدود 11 میلیون تن پلاستیک در اقیانوس ها وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آژانس ملی علوم استرالیا(CSIRO) و دانشگاه تورنتو در یک پژوهش جدید دریافتند اقیانوس ها میلیون ها تن آلودگی پلاستیکی را در خود جای داده اند.

به نقل از آی ای، این مطالعه اذعان می کند که با وجود اینکه تخمین هایی درباره میزان آلودگی شناور در سطح اقیانوس ها انجام شده است، اما با این حال اختلافات میان این تخمین ها بسیار زیاد است.

پژوهشگران این مطالعه می گویند، به دلیل فقدان داده های قابل اعتماد، مدل های فعلی ما ممکن است تهدید واقعی را که آلودگی برای حیات دریایی ایجاد می کند، ارزیابی نکنند.

بنابراین تیم تحقیقاتی پشت این مطالعه به دنبال درک وسعت آلودگی پلاستیکی برای اطلاع از چشم انداز قرار گرفتن در معرض ارگانیسم ها به طور کلی تر و اهمیت کلی کف اقیانوس به عنوان یک مخزن جهانی بودند.


برچسب ها: آلودگی پلاستیکی - اقیانوس - پلاستیک - دانشگاه تورنتو - آلودگی - میلیون - میلیون ها
آخرین اخبار سرویس:

11 میلیون تن پلاستیک در اقیانوس ها

11 میلیون تن پلاستیک در اقیانوس ها