مطالب مرتبط:
این حجم از حمایت های غیرمسئولانه از رژیم اسراییل چه نفعی برای دولت انگلیس دارد؟
گفت وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس/ امیرعبداللهیان: پاسخ بعدی ما به رژیم اسراییل، فوری، قوی تر و گسترده تر خواهد بود/ دیوید کامرون: ما از اسراییل خواهیم خواست دست به اقدام نزند، چرا که نمی خواهیم آنچه اخیرا اتفاق افتاد، دوباره و گسترده تر انجام شود
امیرعبداللهیان در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه انگلیس: در صورتی که اسراییل بدنبال ماجراجویی باشد، پاسخ ما قوی تر و گسترده تر خواهد بود
امیرعبداللهیان در گفت و گو با وزیر خارجه انگلیس: ماجراجویی اسراییل پاسخ فوری در پی خواهد داشت
هشدار ایران به آمریکا و غرب درباره تبعات حمایت از اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 18:352024-04-15بين الملل

امیرعبداللهیان درباره حمایت انگلیس از اسراییل: این حجم از حمایت ها چه نفعی برای دولت انگلیس دارد؟


امیرعبداللهیان با اشاره به آخرین وضعیت تحولات منطقه و دفاع مشروع ایران با هدف تنبیه رژیم اسراییل، اظهار داشت: بحران های غرب آسیا ریشه در نقش مخرب رژیم اشغالگر اسراییل دارد.

- امیرعبداللهیان درباره حمایت انگلیس از اسراییل: این حجم از حمایت ها چه نفعی برای دولت انگلیس دارد؟ امیرعبداللهیان با اشاره به آخرین وضعیت تحولات منطقه و دفاع مشروع ایران با هدف تنبیه رژیم اسراییل، اظهار داشت: بحران های غرب آسیا ریشه در نقش مخرب رژیم اشغالگر اسراییل دارد.

وزیر خارجه ایران به همتای انگلیسی خود گفت جای تعجب است در حالی که چندین هزار تن بمب بر سر مردم غزه ریخته شده، انگلیس نگران پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله اسراییل علیه اماکن دیپلماتیک است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دومین گفت وگوی تلفنی حسین امیرعبداللهیان و دیوید کامرون وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و انگلیس در روزهای گذشته، آخرین وضعیت تحولات منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در این گفت وگو با اشاره به آخرین وضعیت تحولات منطقه و دفاع مشروع ایران با هدف تنبیه رژیم اسراییل، اظهار داشت: بحران های غرب آسیا ریشه در نقش مخرب رژیم اشغالگر اسراییل دارد.


برچسب ها: امیرعبداللهیان - اسراییل - انگلیس - تحولات منطقه - رژیم اشغالگر - حمایت انگلیس - آخرین وضعیت
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان درباره حمایت انگلیس از اسراییل: این حجم از حمایت ها چه نفعی برای دولت انگلیس دارد؟

امیرعبداللهیان درباره حمایت انگلیس از اسراییل: این حجم از حمایت ها چه نفعی برای دولت انگلیس دارد؟