مطالب مرتبط:
اهانت بی سابقه علیرضا پناهیان به پیامبر اسلام (ص)! + فیلم
واکنش جواد امام به سخنان توهین آمیز پناهیان در مورد پیامبر اسلام (ص): معصومین را خرج پروژه های سیاسی و امنیتی تان نکنید!
انتقاد از اهانت بی سابقه علیرضا پناهیان به پیامبر اسلام (ص) + عکس
حرف های پناهیان درباره پیامبر و حضرت علی جنجال درست کرد
(ویدئو) صحبت های عجیب پناهیان در تلویزیون: امام علی خشن و پیامبر (ص) گوشت تلخ بود!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 21:102024-04-06سياسي

سخن پناهیان درباره پیامبر اسلام، کذب محض است


آیا آدم گوشت تلخ را می توان نرم خو توصیف کرد؟ در واقع باید گفت بین جناب پناهیان و خداوند بر سر توصیف خلق و خوی پیامبر اسلام تفاوتی اساسی وجود دارد! همین تفاوت به خوبی نشان می دهد که سخن علیرضا پناهیان در ترازوی دین وزن و ارزشی ندارد.

- آیا آدم گوشت تلخ را می توان نرم خو توصیف کرد؟ در واقع باید گفت بین جناب پناهیان و خداوند بر سر توصیف خلق و خوی پیامبر اسلام تفاوتی اساسی وجود دارد! همین تفاوت به خوبی نشان می دهد که سخن علیرضا پناهیان در ترازوی دین وزن و ارزشی ندارد.

   عصر ایران؛ هومان دوراندیش - سخنان علیرضا پناهیان درباره پیامبر اسلام در پخش زنده شبکه سه، احتمالا در تاریخ اسلام بی نظیر است.

یعنی بعید است از صدر اسلام تا به امروز، هیچ مؤمن یا معممی چنین بهتانی به پیامبر اسلام زده باشد و آن بزرگوار را آدمی گوشت تلخ توصیف کرده باشد که از فرط گوشت تلخی، حتی یک رفیق هم برای خودش باقی نگذاشته بود.

 چنین سخن عجیبی، آشکارا خلاف آیه 159 سوره آل عمران است:  فَبِمَا رَحْمَهٍ مِّنَ اللّهِ لِنتَ لَهُمْ وَلَوْ کُنتَ فَظًّا غَلِیظَ الْقَلْبِ لاَنفَضُّواْ مِنْ حَوْلِکَ    به لطف رحمت الهی با آنان نرم خویی کردی؛ و اگر درشت خوی سخت دل بودی بی شک از پیرامون تو پراکنده می شدند.


برچسب ها: پیامبر اسلام - پناهیان - علیرضا پناهیان - اسلام - پیامبر - تفاوت - علیرضا
آخرین اخبار سرویس:

سخن پناهیان درباره پیامبر اسلام، کذب محض است

سخن پناهیان درباره پیامبر اسلام، کذب محض است