مطالب مرتبط:
محور پلدختر به خرم آباد تا 2روز آینده بازگشایی می شود
انسداد محور قدیم خرم آباد پلدختر
ریزش کوه در محور پلدختر-خرم آباد/اسکان 61 مسافر در معمولان
ریزش کوه در محور پلدختر-خرم آباد
ریزش کوه در محور پلدختر-خرم آباد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 16:202024-03-26سياسي

محور پلدختر به خرم آباد تا دو روز آینده بازگشایی می شود


معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در سفر به لرستان از بازگشایی جاده پلدختر به خرم آباد، دو روز آینده خبرداد.

- ایسنا/لرستان معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در سفر به لرستان از بازگشایی جاده پلدختر به خرم آباد، دو روز آینده خبرداد.

رضا اکبری امروز هفتم فروردین در حاشیه بازدید از محور پلدختر به خرم آباد گفت: بارندگی های اخیر آسیب های آبشستگی، ریزش سنگ و ورود گل ولای را به این محور وارد کرده است که با تلاش راهداران یک یا دو روز آینده بازگشایی می شود.

وی با اشاره به استقرار ماشین آلات راهداری در محور پلدختر به خرم آباد افزود: عملیات خاک ریزی نیز تا چند روز دیگر در این محور ادامه دارد تا راهداران بتوانند عرض کافی را برای این نقطه ایجاد کنند.

معاون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور بیان کرد: دیوارسازی، آسفالت قسمت های تخریب شده و ایجاد حفاظ هم، یک تا دو ماه آینده به مرور تکمیل خواهد شد.

اکبری گفت: جاده پلدختر به خرم آباد در سیل 98 بسیار خسارت دیده بود که از همان سال سازمان راهداری کشور طرح های متعددی را برای این محور برنامه ریزی کرد.

وی گفت: بیش از 10 دستگاه پل در محور پلدختر به خرم آباد در سیل سال 98 دچار شکستگی و تخریب شده بود که این پل ها احداث و به بهره برداری رسید.


برچسب ها: راهداری و حمل ونقل جاده ای - سازمان راهداری و حمل - حمل ونقل جاده ای - راهداری - سازمان راهداری - خرم آباد - بازگشایی
آخرین اخبار سرویس:

محور پلدختر به خرم آباد تا دو روز آینده بازگشایی می شود

محور پلدختر به خرم آباد تا دو روز آینده بازگشایی می شود