مطالب مرتبط:
2 سال آینده خشکسالی در کشور به پایان می رسد
پایان خشکسالی در کشور تا 2 سال آینده
خشکسالی در کشور تا 2 سال آینده به پایان می رسد |
خشکسالی در کشور تا 2 سال آینده به پایان می رسد!
خشکسالی در کشور تا 2 سال آینده به پایان می رسد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 09:402024-03-22سياسي

خشکسالی در کشور تا 2 سال آینده به پایان می رسد


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در پنج ساله دوم خشکسالی هستیم و پیش بینی می شود این وضعیت تا یک یا 2 سال آینده به پایان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدحسن نامی امروز، پنجشنبه 2 فروردین 1403 در سفر به استان خوزستان از سد و نیروگاه دز در شهرستان اندیمشک بازدید و آخرین وضعیت این سد را بررسی کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: در این دوره از بارش ها و فعالیت سامانه بارشی قدرتمند در کشور و استان خوزستان، همکاری و همراهی مردم با مسئولان بود، هرآنچه مسئولان و دستگاه های اجرایی ابلاغ می کردند، مردم رعایت می کردند و همین موضوع سبب شد مدیریت بسیار بهینه در سیلاب اخیر شاهد باشیم که این موضوع درخور قدردانی است.

نامی به حضور همه مسئولان کشور در صحنه بحران اشاره کرد و ادامه داد: رییس جمهور دائما مسائل را رصد و دستورهای لازم را ابلاغ می کرد و دکتر مخبر، معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور نیز پیگیر موضوع بودند و در صحنه حضور داشتند.

مدیر کل سازمان مدیریت بحران کشور می گوید: حضور مردم و مسئولان در صحنه و اجرای دستورها و ابلاغ ها می تواند در آینده خطر بلایای طبیعی را به صفر برساند، در این بارش سیل آسای اخیر در مناطقی که لزوم جابجایی و تخلیه روستاها وجود داشت، با همراهی مردم اتفاق افتاد و با اسکان اضطرار


برچسب ها: استان خوزستان - سازمان مدیریت بحران کشور - رییس سازمان مدیریت بحران - مسئولان - خوزستان - فعالیت سامانه بارشی - سازمان مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی در کشور تا 2 سال آینده به پایان می رسد

خشکسالی در کشور تا 2 سال آینده به پایان می رسد