مطالب مرتبط:
تصویب لایحه تجارت پس از 20 سال/ تشدید مجازات سرقت
برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیات وزیران رسید
برنامه های عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیات وزیران رسید
برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیات وزیران رسید
برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیات وزیران رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 14:352024-04-18سياسي

تصویب لایحه تجارت پس از 20 سال


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجلس این هفته 3 روز جلسه علنی داشت که موضوعات مختلفی را با حضور مسئولان دولتی بررسی کردند و مصوباتی نیز داشتند که در این گزارش خلاصه نشست های این هفته نمایندگان را می خوانیم: - نمایندگان مجلس این هفته 3 روز جلسه علنی داشتند، خلاصه آنچه که این هفته در جلسات علنی گذشت و مهمترین مصوبات نمایندگان را در این گزارش می خوانیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجلس این هفته 3 روز جلسه علنی داشت که موضوعات مختلفی را با حضور مسئولان دولتی بررسی کردند و مصوباتی نیز داشتند که در این گزارش خلاصه نشست های این هفته نمایندگان را می خوانیم: جلسه علنی روز یکشنبه مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد و نمایندگان در ابتدای این جلسه در صحن مجلس در حمایت از وعده صادق یک صدا شعار مرگ بر اسراییل را فریاد زدند.

درود بر رزمندگان اسلام ، خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست ، سپاه انقلابی، تشکر تشکر و ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده از دیگر شعارهایی بود که نمایندگان مجلس سر دادند.

پس از آن محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود با تاکید بر این که سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی محکم و درس آموز بود، گفت : در صورتی که رژیم صهیونیستی با متحدانش غلط دیگری انجام دهد، پاسخ طراحی شده ایران شدیدتر خواهد بود


برچسب ها: نمایندگان - جلسه علنی - گزارش - مسئولان دولتی - هفته - مجلس - علنی
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه تجارت پس از 20 سال

تصویب لایحه تجارت پس از 20 سال