مطالب مرتبط:
تقویت مشارکت مردمی منجر به توسعه اقتصادی کشور می شود
تلاش مضاعف در راستای تحقق جهش تولید با مشارکت مردمی
چرایی جهش تولید و مشارکت مردمی
استاندار: مدیران استان تا پایان بارش باران باید پای کار باشند
استاندار خوزستان: مدیران تا پایان بارش باران باید پای کار باشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 12:302024-03-25سياسي

همه در مشارکت مردمی باید پای کار بیایند


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در مشارکت مردمی، همه مردم باید پای کار بیایند، اما این حضور مستلزم آن است که ساز و کارها را مطالعه کنیم و با شعار دادن مسأله حل نمی شود.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در مشارکت مردمی، همه مردم باید پای کار بیایند، اما این حضور مستلزم آن است که ساز و کارها را مطالعه کنیم و با شعار دادن مسأله حل نمی شود.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی امروز (دوشنبه، ششم فروردین ماه) در شورای اداری استان همدان، در تشریح تعیین شعار سال توسط رهبر انقلاب، بیان کرد: دهه های اول انقلاب در بسیاری از عرصه ها مانند دفاع مقدس موفقیت داشتیم و با وجود جنگ و مشکلات عدیده کشور از لحاظ اقتصادی شرایط آن زمان و رضایت مردم بهتر بود، چون هنوز فرصت نکرده بودیم دست و پای خود را ببندیم.

ما از دهه 70 که وارد عرصه سازندگی شدیم، به لحاظ اینکه می خواستیم عدالت را اجرا و یک حکومت و دولت سیستماتیک ایجاد کنیم تا بتوانیم قانون و ساختار ایجاد کنیم، توزیع قدرت را به صورت ناقص انجام دادیم که نتیجه آن ایجاد کوری در مسائل اقتصادی بود.

وی با طرح این پرسش که ساختن یک مصلا در شهر همدان چند وقت باید طول بکشد؟ ادامه داد: این مصلا 40 سال است به خاطر قانون و سیستم دست وپا گیر ناتمام مانده است.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - مشارکت مردمی - استان همدان - نماینده ولی فقیه - مردم - آیت الله حبیب الله شعبانی - همدان
آخرین اخبار سرویس:

همه در مشارکت مردمی باید پای کار بیایند

همه در مشارکت مردمی باید پای کار بیایند