مطالب مرتبط:
نیویورک تایمز: حمله به سفارت ایران با استراتژی بلندمدت اسراییل مبنی بر تضعیف سپاه انطباق دارد
نیویورک تایمز: حمله به سفارت ایران در دمشق، نسخه اسراییلی حمله آمریکا به سردار سلیمانی بود / آیا تهران از نردبان تنش زایی بالا خواهد رفت؟
این افشاگری افشین پیروانی قهرمانی را از استقلال گرفت
افشاگری افشین پیروانی از گلی که قهرمانی را از استقلال گرفت
افشاگری علیرضابیگی از سمت جدید معاون برکنار شده قالیباف /به نمایندگان گفته بودند خودروها را به اسم عروس یا داماد خودتان بکنید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 09:302024-04-04بين الملل

افشاگری نیویورک تایمز از گفت وگوی ترامپ و بن سلمان


به گفته منابع مطلع، رییس جمهور پیشین آمریکا به تازگی با محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی گفت وگو کرده و این اولین مکالمه افشا شده آنها از زمان خروج دونالد ترامپ از کاخ سفید در ژانویه 2021 است.

- به گفته منابع مطلع، رییس جمهور پیشین آمریکا به تازگی با محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی گفت وگو کرده و این اولین مکالمه افشا شده آنها از زمان خروج دونالد ترامپ از کاخ سفید در ژانویه 2021 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو مقام آگاه که مجاز به صحبت در این مورد نبودند، به روزنامه نیویورک تایمز گفتند که محتوای مکالمه دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا با محمد بن سلمان مشخص نیست اما این مکالمه در شرایطی انجام شده که دولت جو بایدن، رییس جمهور کنونی آمریکا در حال مذاکره با سعودی ها درباره یک به اصطلاح طرح صلح خاورمیانه است.

علاوه بر اینکه موضوع مکالمه ترامپ و بن سلمان مشخص نیست، همچنین معلوم نیست که آیا این تنها گفت وگوی آنها از زمان خروج ترامپ از کاخ سفید بوده است یا خیر.

نمایندگان ترامپ و دولت عربستان به درخواست نیویورک تایمز در این رابطه پاسخی ندادند.

اما اخبار گفت وگوی آنها در زمانی منتشر می شود که دولت بایدن درگیر مذاکرات حساس با سعودی ها با هدف ادعایی برقراری صلح پایدار در خاورمیانه است که بر پایه روابط دیپلماتیک میان رژیم صهیونیستی و تعدادی از کش


برچسب ها: رییس جمهور - بن سلمان - محمد بن سلمان - دونالد ترامپ - مکالمه - ترامپ - نیویورک تایمز
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری نیویورک تایمز از گفت وگوی ترامپ و بن سلمان

افشاگری نیویورک تایمز از گفت وگوی ترامپ و بن سلمان