مطالب مرتبط:
کشف بیش از 59 تن مواد پتروشیمی قاچاق در شهرری
کشف سیگار و مواد پتروشیمی قاچاق در شرق و جنوب تهران
کشف مخدر زامبی در سیگارهای الکترونیکی قاچاق در بریتانیا
بازداشت داوود هزینه در ترکیه به جرم قاچاق انسان و پولشویی
ماشین قاچاق چوب در دام پلیس کرخه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 09:502024-04-13اقتصادي

کشف بیش از 59 تن مواد پتروشیمی قاچاق در شهرری


در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری مواد پتروشیمی خارجی در انباری در شهرری روستای قمصر تخلیه و دپو شده است که این کالا های خارجی تحت عنوان ضایعات مواد پلاستیکی به خارج از کشور ارسال می شود.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 59 تن مواد پتروشیمی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از 3 میلیارد تومان برآورد کرده اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت وگو با تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده باقرشهر شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری مواد پتروشیمی خارجی در انباری در شهرری روستای قمصر تخلیه و دپو شده است که این کالاهای خارجی تحت عنوان ضایعات مواد پلاستیکی به خارج از کشور ارسال می شود.

 سرهنگ افشاری گفت: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد این محل، یک باب انبار کالای بازرگانی بوده است که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و مشاهده می کنند به شیوه و شگرد متقلبانه قاچاقچیان مواد خام پتروشیمی کارخانجات داخلی را به صورت غیر رسمی خریداری و در انبارها و سوله های اطراف تهران با مقدار کم مواد پلاستیکی ضایعاتی مخلوط و یا گاها بسته بندی شرکتی موا


برچسب ها: مواد پتروشیمی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - پلیس امنیت اقتصادی - پتروشیمی - رییس پلیس امنیت - مواد پلاستیکی - امنیت اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 59 تن مواد پتروشیمی قاچاق در شهرری

کشف بیش از 59 تن مواد پتروشیمی قاچاق در شهرری