مطالب مرتبط:
راهکار های کلیدی افزایش فروش با هوش مصنوعی
وزیر خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش داد/ امیرعبداللهیان: موشک های ایرانی به دو پایگاهی که صهیونیست ها برای عملیات دشمن در دمشق مورد استفاده قرار داده بودند، ضربه اساسی وارد کردند
نبرد سنگین مقاومت فلسطین با اشغالگران در مرکز نوار غزه
افزایش تلفات بارندگی و سیل شدید در عمان
افزایش تلفات بارندگی و سیل شدید در عمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 11:102024-04-16بين الملل

گزارش کارشناسان درباره استفاده اشغالگران از هوش مصنوعی و افزایش تعداد تلفات در غزه


کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل با بیان اینکه ارتش رژیم صهیونیستی برای شناسایی اهداف خود از فناوری هوش مصنوعی استفاده کرده است، می گویند اثبات استفاده اشغالگران از هوش مصنوعی می تواند دلیل تعداد بالای تلفات و ویرانی های سنگین در غزه را روشن کند.

- کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل با بیان اینکه ارتش رژیم صهیونیستی برای شناسایی اهداف خود از فناوری هوش مصنوعی استفاده کرده است، می گویند اثبات استفاده اشغالگران از هوش مصنوعی می تواند دلیل تعداد بالای تلفات و ویرانی های سنگین در غزه را روشن کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کارشناسان در بیانیه ای اعلام کردند پس از گذشت 6 ماه از تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه می توان گفت تعداد مسکن و زیرساخت های غیرنظامی بیشتری در جنگ غزه در مقایسه با جنگ های دیگری در طول تاریخ تخریب شده است.

به نقل از وبگاه خبری عربی21، کارشناسان خاطرنشان کردند تخریب نظام مند و گسترده مسکن، خدمات و زیرساخت های غیرنظامی جنایت علیه بشریت است که به جنایات جنگی و اعمال نسل کشی مندرج در آخرین گزارش فرانچسکا آلبانیز گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد وضعیت حقوق بشر در اراضی فلسطینی افزوده می شود.

آنها تأکید کردند اطلاعات مربوط به استفاده ارتش رژیم صهیونیستی از سیستم های هوش مصنوعی، آمار بالای تعداد شهدا و تخریب منازل را روشن م


برچسب ها: هوش مصنوعی - رژیم صهیونیستی - کارشناسان - ارتش رژیم صهیونیستی - استفاده - مصنوعی - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کارشناسان درباره استفاده اشغالگران از هوش مصنوعی و افزایش تعداد تلفات در غزه

گزارش کارشناسان درباره استفاده اشغالگران از هوش مصنوعی و افزایش تعداد تلفات در غزه