مطالب مرتبط:
رییسی: تنبیه متجاوز که وعده صادق رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی بود، محقق شد/ نیروهای مسلح ایران درس عبرت آموزی به دشمن صهیونیستی دادند/ هر گونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین تر و پشیمان کننده مواجه خواهد شد
تنبیه متجاوز که وعده صادق رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی بود، محقق شد/ نیروهای مسلح ایران درس عبرت آموزی به دشمن صهیونیستی دادند
جمهوری اسلامی در دفاع از منافع ملت ایران با هیچ کشوری تعارف ندارد
رییسی: قدرت جمهوری اسلامی ایران در خدمت دفاع از منافع کشور های منطقه است
سید حسن خمینی: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 17:152024-04-14ورزشي

قدردانی جامعه ورزش و جوانان از غیور مردان نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی


جامعه ورزش و جوانان برای دفاع مشروع نیروهای غیور مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر جنایات خبیث رژیم صهیونسیتی قدردانی کرد.

- جامعه ورزش و جوانان برای دفاع مشروع نیروهای غیور مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر جنایات خبیث رژیم صهیونسیتی قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این بیانیه آمده است: بسم الله قاصم الجبّارین انّا من المجرمین المنتقمون غیورمردان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شب گذشته در پاسخ مشروع به تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت کشورمان در سوریه، صدها پهپاد و موشک بر سر متجاوزین فرود آوردند تا وعده صادق جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تنبیه متجاوز محقق شود.

این اتفاق میمون که باعث شادی مردم آزاده در سراسر جهان شد، به لطف خداوند متعال و با درایت رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی، پشتیبانی مردم غیور و به برکت خون شهیدان جبهه مقاومت و رشادت رزمندگان اسلام بدست آمد.

سران استکبار و فرزند نامشروع آنان یعنی رژیم صهیونیستی این بار سیلی خوردند تا بدانند جمهوری اسلامی ایران در وعده خود صادق است و حالا به خوبی فهمیده اند نتیجه بازی با دم شیر چیزی جز نابودی و هلاکت نیست.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - ورزش و جوانان - جمهوری اسلامی - اسلامی - دفاع مشروع - ایران - جوانان
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی جامعه ورزش و جوانان از غیور مردان نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی

قدردانی جامعه ورزش و جوانان از غیور مردان نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی