مطالب مرتبط:
کیفیت هوای تهران 25 فروردین 1403 / شاخص کیفیت هوای تهران روی عدد 122 و ناسالم است
وضعیت آلودگی هوای تهران در 27 فروردین 1403
مدارس تهران فردا سه شنبه 28 فروردین ماه 1403 تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران سه شنبه 28 فروردین 1403
احتمال تعطیلی مدارس تهران فردا سه شنبه 28 فروردین ماه 1403 ؟
اخبار تعطیلی مدارس| تعطیلی مدارس تهران فردا سه شنبه 28 فروردین ماه 1403 صحت دارد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 13:102024-04-15اجتماعي

کیفیت بهتر هوای تهران طی فروردین ماه جاری


مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با استناد به اطلاعات برداشت شده از ایستگاه های سنجش کیفیت هوای پایتخت گفت: شهروندان تهرانی از ابتدای سال جدید تا امروز (27 فروردین ماه) پنج روز پاک و 22 روز قابل قبول تجربه کردند.

- مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با استناد به اطلاعات برداشت شده از ایستگاه های سنجش کیفیت هوای پایتخت گفت: شهروندان تهرانی از ابتدای سال جدید تا امروز (27 فروردین ماه) پنج روز پاک و 22 روز قابل قبول تجربه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید محمدمهدی میرزایی قمی گفت:در مدت مشابه فروردین سال گذشته، یک روز هوای ناسالم برای گروه های حساس در پایتخت به ثبت رسید اما در سال جاری تا امروز (27 فروردین ماه) حتی یک روز هوای ناسالم در تهران ثبت نشده است.

وی افزود: در بازه زمانی مشابه سال 1402، شهروندان تهران شش روز پاک، 20 روز قابل قبول و یک روز ناسالم برای گروه های حساس را تجربه کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میرزایی قمی با تأکید بر اینکه تهرانی ها در روز 2 فروردین با شاخص 40 برای آلاینده دی اکسید نیتروژن (NO2) بهترین کیفیت هوا را تنفس کردند، خاطرنشان کرد: به علت استقرار و تداوم شرایط ناپایدار جوی و وزش باد مؤثر، کاهش بروز گرد و خاک همچنین بارش باران در برخی روزها، زمینه لازم برای پراکندگی آلاینده ها فراهم


برچسب ها: شرکت کنترل کیفیت هوای تهران - ناسالم برای گروه های حساس - تهران - فروردین - یک روز هوای ناسالم - کیفیت هوای تهران - شهروندان تهرانی
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت بهتر هوای تهران طی فروردین ماه جاری

کیفیت بهتر هوای تهران طی فروردین ماه جاری