مطالب مرتبط:
هشدار سازمان اطلاعات سپاه حمایت کنندگان از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی
هشدار سازمان اطلاعات سپاه به حمایت کنندگان از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی
هشدار سازمان اطلاعات سپاه به حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی
[آمریکا می گوید]در شرایطی که در مقابل ایران از خود دفاع می کنید، کاملاً در کنار شما هستیم، اما پاسخ به حمله تهران موضع تهاجمی محسوب می شود / حمایت از اسراییل در غزه هرگز خطر وارد کردن واشنگتن به جنگ را نداشت، اما حمایت از نتانیاهو در تهاجم علیه ایران یک پیشنهاد متفاوت است
فیلم| هشدار فرمانده ارتش به آمریکا و رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 09:552024-04-15بين الملل

هشدار فرمانده اسبق ناتو به واشنگتن درباره قطع حمایت از اوکراین


فرمانده اسبق ائتلاف ناتو با طرح این ادعا که روسیه قرار نیست جنگ را متوقف کند، از دولت و قانونگذاران آمریکایی خواست به اعطای کمک ها به اوکراین ادامه دهند، - فرمانده اسبق ائتلاف ناتو با طرح این ادعا که روسیه قرار نیست جنگ را متوقف کند، از دولت و قانونگذاران آمریکایی خواست به اعطای کمک ها به اوکراین ادامه دهند، آن هم در وضعیتی که کی یف در میدان نبرد دستاوردی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جیمز استاوریدیس ، دریاسالار بازنشسته نیروی دریایی ارتش آمریکا و فرمانده نظامی عالی سابق ائتلاف ناتو در مصاحبه ای مدعی شد هدف ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه تصرف اوکراین است و تا هر زمان که فرصت فتح کردن آن را داشته باشد، جنگ را متوقف نخواهد کرد.

او در مصاحبه با جان کاتسیماتیدیس ، مجری آمریکایی اظهار کرد: سوال این است که امروز ما کجا هستیم؟ ما از زمانی که کمک های آمریکا شروع به ته کشیدن کرد، در بن بست به سر می بردیم و در نتیجه این روند حالا روس ها شروع به پیشروی تدریجی کرده اند و وضعیت تا زمانی که آمریکا بسته کمک های جدید 60 میلیارد دلاری را به اوکراین عرضه نکند، بهتر نخواهد شد.

اشاره او به یک بسته بودجه مکمل مربوط به امنیت ملی شامل 60 میلیارد دلار کمک جدید برای اوکراین است که اواخر سال 2023 از سوی جو بایدن رییس جمهور آمریکا نزد کنگره مطرح و مدتی بعد د


برچسب ها: ائتلاف ناتو - آمریکا - اوکراین - فرمانده - آمریکایی - ائتلاف - نیروی دریایی ارتش
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرمانده اسبق ناتو به واشنگتن درباره قطع حمایت از اوکراین

هشدار فرمانده اسبق ناتو به واشنگتن درباره قطع حمایت از اوکراین