مطالب مرتبط:
تقویت جبهه مقاومت اقتصادی با رشد مشارکت مردم در اقتصاد
رهبر انقلاب: اقتصاد، همچنان مسئله اصلی کشور است /سال 1403، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» است
رهبر معظم انقلاب: در سالی که پیش روی ما است کارهای زیادی بایستی انجام بگیرد/ کلید اساسی برای حلّ مشکلات اقتصادی کشور مسئله ی تولید است/ اگر بخواهیم جهش تولید داشته باشیم، باید اقتصاد را مردمی کنیم
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم/ عمده کشور همچنان اقتصاد است زیرا نقطه ضعف اساسی کشور در این حوزه است
زمینه های مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد دانش بنیان فراهم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1403 ساعت 18:102024-03-20سياسي

مردمی سازی اقتصاد راهکار شکست دشمن در جنگ اقتصادی/ مشارکت مردم همیشه راهگشاست


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان مشارکت مردمی را مهمترین مولفه قدرت نظام دانست و گفت: همان طور که با مشارکت مردم در دوران دفاع مقدس پیروز شدیم مشکلات اقتصادی را نیز مرتفع خواهیم کرد.

- ایسنا/گلستان معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان مشارکت مردمی را مهمترین مولفه قدرت نظام دانست و گفت: همان طور که با مشارکت مردم در دوران دفاع مقدس پیروز شدیم مشکلات اقتصادی را نیز مرتفع خواهیم کرد.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: امسال فصل بندگی و بهار دل ها تقارن بسیار مبارکی با بهار طبیعت و رستاخیز گیتی دارد و امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهد گامهای موثری در مسیر قرب الهی برداریم.

وی با بیان اینکه همه ما باید تلاش کنیم همچنان که شاهد زنده شدن طبیعت هستیم دل های خود را با نور قرآن زنده کنیم، گفت: همه باید دست در دست هم داده و با توکل به خداوند امسال را تبدیل به سال سرافرازی، پیشرفت و عزت کشور عزیزمان کنیم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به نامگذاری امسال به سال جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: باید به این مسئله توجه کرد که چرا رهبر معظم انقلاب در سال های متمادی توجه به مسئله اقتصاد را در اولویت برنامه های کشور قرار داده است.


برچسب ها: مشارکت مردم - سازمان تبلیغات اسلامی - مشارکت - دوران دفاع مقدس - تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات - مشکلات اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی اقتصاد راهکار شکست دشمن در جنگ اقتصادی/ مشارکت مردم همیشه راهگشاست

مردمی سازی اقتصاد راهکار شکست دشمن در جنگ اقتصادی/ مشارکت مردم همیشه راهگشاست