مطالب مرتبط:
تأثیر اساسی عملیات «وعده صادق»
تأثیر اساسی عملیات «وعده صادق»
عملیات وعده صادق همبستگی داخلی را ارتقا داد
عملیات وعده صادق؛ دفاع مشروع جمهوری اسلامی از خاک کشور بود
تصاویر/ اجتماع مردم انقلابی شهرستان اسکو در حمایت از عملیات وعده صادق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 11:402024-04-16بين الملل

تأثیر اساسی عملیات «وعده صادق»


درگیر شدن اسراییل با دولت ایران یک تصمیم بسیار سخت می باشد چرا که ایران می تواند علاوه بر استفاده از ظرفیت عظیم نظامی خود، از ظرفیت های دیگری از جمله امکان همراه سازی دولت هایی و منفعل سازی دولت های دیگری در منطقه خود برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سعدالله زارعی در روزنامه کیهان نوشت: عملیات تلافی جویانه وعده صادق که از سوی بعضی خبرگزاری ها از جمله اسپوتنیک ، تاریخی، قاطع و تعیین کننده خوانده شد، دارای مختصاتی است که به بعضی از آنها اشاره می کنیم: 1- این عملیات در فاصله 1352ش/ 1973م تاکنون یعنی در طی بیش از 50 سال اخیر و پس از عملیات سال 1973 مصر، قوی ترین واکنش نظامی یک دولت به رژیم غاصب صهیونیستی بود.

در طول 50 سال گذشته، البته اسراییل بارها با چالش نظامی و حمله مواجه بوده است که از جمله باید به درگیری های 18 ساله آن با حزب الله لبنان در فاصله 1362 تا 1379 و نیز درگیری های 1385 علیه لبنان و نیز درگیری های آن با فلسطینی ها در فاصله 1384 تا همین روزها اشاره کرد.

اما واقعیت این است که پس از سال 1352 و متارکه جنگ با رژیم اسراییل از سوی مصر، رژیم هر چند به طور مداوم علیه دولت های منطقه مشغول توطئه بود، با پاسخ نظامی یک دولتی مواجه نشده و در واقع مرحله جنگ دولت ها را به نفع خود به پایان رسانده بود.


برچسب ها: عملیات - درگیر - رژیم غاصب صهیونیستی - درگیری - دولت - نظامی - اسراییل
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر اساسی عملیات «وعده صادق»

تأثیر اساسی عملیات «وعده صادق»