مطالب مرتبط:
خانه تکانی در مجمع نمایندگان استان اردبیل/ پنج عضو مجمع جابجا شدند
یک هزار و 390 هکتار بافت فرسوده استان اردبیل در مرحله بازسازی است
واگذاری 25 هزار قطعه زمین برای ساخت واحدهای مسکونی 2 و سه طبقه در استان کرمانشاه
آیین معنوی استقبال از ماه رمضان در اردبیل برگزار می شود
آیین معنوی استقبال از ماه رمضان در اردبیل برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 09:302024-03-04اقتصادي

واگذاری سند مالکیت در سکونتگاه های غیررسمی استان اردبیل


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اراضی تحت مالکیت اشخاص در سکونتگاه های غیررسمی که قبل از سال 1394 به تصرف آنها در آمده و بر اساس طرح های مصوب شهری ساخت و ساز صورت گرفته به مالکان اعیانی واگذار می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اراضی تحت مالکیت اشخاص در سکونتگاه های غیررسمی که قبل از سال 1394 به تصرف آنها در آمده و بر اساس طرح های مصوب شهری ساخت و ساز صورت گرفته به مالکان اعیانی واگذار می شود.

محبوب حیدری، امروز 14 اسفندماه گفت: در بند(م) تبصره 11 قانون بودجه سال 1402 کل کشور به وزارت راه و شهرسازی اجازه داده شده، اراضی تحت مالکیت اشخاص در سکونتگاه های غیررسمی که قبل از سال 1394 به تصرف آنها در آمده و بر اساس طرح های مصوب شهری ساخت و ساز صورت گرفته به مالکان اعیانی واگذار شود.

وی افزود: این دستورالعمل اجرایی که با مشارکت سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت بازآفرینی شهری ایران تهیه و به تایید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی رسیده، به استان ها ابلاغ شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: کارشناسان این اداره کل در معاونت مسکن و ساختمان و معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان آماده راهنمایی متقاضیان و ساکنان در سکونتگاه های غیررسمی بوده و مصمم به اجرای دقیق این دستورالعمل اجرایی و مهم هستند.


برچسب ها: سکونتگاه های غیررسمی - مدیرکل راه و شهرسازی استان - مدیرکل راه و شهرسازی - راه و شهرسازی - استان اردبیل - سکونتگاه - ساخت و ساز
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری سند مالکیت در سکونتگاه های غیررسمی استان اردبیل

واگذاری سند مالکیت در سکونتگاه های غیررسمی استان اردبیل