مطالب مرتبط:
روزنامه جمهوری اسلامی: فقط فساد فی الارض مهم نیست،فساد فی الأرز هم مهم است!/ دولت رییسی نه حکمران دلار است نه ریال؛فقط تصمیمات خلق الساعه می گیرد
اعتقاد مهدویت در تمام فرقه های اسلامی وجود دارد
«طوفان الاقصی»| جهاد اسلامی: دشمن با دم شیر بازی می کند/ شهادت 3 نفر در اولین روز از ماه رمضان در غزه
مردم مقدس ترین نقش را در جمهوری اسلامی است
آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 15:552024-03-11سياسي

اسلامی درگذشت حمید بهبهانی را تسلیت گفت


محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی درگذشت حمید بهبهانی، وزیر اسبق راه و ترابری دولت های نهم و دهم را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام رییس سازمان انرژی اتمی ایران به این شرح است: إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ با نهایت تاثر و تالم با خبر شدیم جناب آقای دکتر حمید بهبهانی، وزیر اسبق راه و ترابری در دولت های نهم و دهم و استاد تمام دانشگاه علم و صنعت پس از یک دوره بیماری، دعوت حق را لبیک گفته و روح بلندش آسمانی شده است.

بدون شک خدمتگزاری خالصانه نامداران پر تلاش این مرز و بوم مقدس که عمری را در آبادانی و سازندگی کوشیده اند، در صفحه روزگار به ثبت می رسد و دستمایه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده محترم آن عزیز فقید و کارکنان صدیق حوزه حمل و نقل و راه و ترابری، از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علو درجات و همنشینی با نیکان و برای خاندان معزز بهبهانی عمر با عزت و صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

انتهای پیام


برچسب ها: سازمان انرژی اتمی ایران - رییس سازمان انرژی اتمی - راه و ترابری - سازمان انرژی اتمی - رییس سازمان - انرژی اتمی - ترابری
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی درگذشت حمید بهبهانی را تسلیت گفت

اسلامی درگذشت حمید بهبهانی را تسلیت گفت