مطالب مرتبط:
معاون وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با شفقنا: جذب معلم فقط از طریق دانشگاه های شهید رجایی و فرهنگیان خواهد بود / فروردین و اردیبهشت سال بعد 2 آزمون استخدامی برگزار می شود
شرایط دریافت بیمه بیکاری تغییر کرد| الزام شرکت مقرری بگیران بیمه بیکاری در دوره های آموزش فنی و حرفه ای
نقد و بررسی کتاب «بهمن در راه است آموزش عالی و انقلاب پیش رو» در طرح ملی فصل سخن
معرفی دوره های معتبر آموزش زبان فرانسه در ایران
رشوه دهنگان به مدیران راه آهن مجازات می شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 20:502024-03-03سياسي

دوره آموزش حمل کالاهای خطرناک در راه آهن شمال 2 برگزار شد


رییس گروه ایمنی و نظارت بر شبکه شمال 2 با اشاره به برگزاری مانور دورمیزی در این اداره کل، گفت: این دوره پدافند غیرعامل با عنوان اطفاء حریق واگن های حامل کالاهای خطرناک در راه آهن شمال 2 برگزار شد.

- ایسنا/گیلان رییس گروه ایمنی و نظارت بر شبکه شمال 2 با اشاره به برگزاری مانور دورمیزی در این اداره کل، گفت: این دوره پدافند غیرعامل با عنوان اطفاء حریق واگن های حامل کالاهای خطرناک در راه آهن شمال 2 برگزار شد.

حیدرعلی غضنفری امروز، 13 اسفندماه در ایستگاه راه آهن رشت با اشاره به برگزاری مانور دورمیزی پدافند غیر عامل، اظهار کرد: این مانور در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل و به منظور آمادگی نیروهای عملیاتی و امداد در مواقع بحران برگزار شده است.

وی افزود: این مانور تحت عنوان اطفاء حریق واگن های حامل کالاهای خطرناک در اداره کل راه آهن شمال 2 با حضور نمایندگانی از اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، سازمان آتش نشانی و جمعیت هلال احمر استان در ایستگاه راه آهن رشت برگزار شد.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب راه آهن برای مدیریت سوانح ریلی، افزود: یکی از اهداف برگزاری این مانورها، انجام تمرین به منظور آمادگی بیشتر و تشریک مساعی و استفاده از امکانات و تجهیزات سازمان ها و ادارات ذی مدخل در مواقع بحران ا


برچسب ها: برگزار - پدافند غیرعامل - راه آهن - اداره کل - اطفاء حریق - مانور - خطرناک
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش حمل کالاهای خطرناک در راه آهن شمال 2 برگزار شد

دوره آموزش حمل کالاهای خطرناک در راه آهن شمال 2 برگزار شد