مطالب مرتبط:
زن و شوهر سرایدار قاتل صاحبخانه/ دستگیری مامور قلابی
عکس 4 قاتل سرایدار خیابان مولوی منتشر شد؛ به خاطر 20 تومان!
قتل وحشتناک زن تنها توسط زن و شوهر سرایدار سقط شد / زنی که پسرش را کشت + جزییات
زن و شوهر سرایدار زن صاحب خانه را کشتند
زن و شوهر سرایدار زن صاحب خانه را کشتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 15:352024-02-26حوادث

زن و شوهر سرایدار قاتل صاحبخانه


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن و شوهر سرایدار به جرم قتل زن صاحبخانه خبر داد و گفت: مقتول زن 65 ساله ای بود که تیمی از ماموران بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از پلیس تهران بزرگ، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی روز دوشنبه اظهار کرد: اول بهمن امسال پسر متوفی با هدف دیدن مادرش به درب خانه او رفت ولی هرچه در می زند، کسی جواب نمی دهد به همین دلیل مرد به غیبت بی خبر مادر خود مشکوک شده و با کلیدی که داشت، داخل خانه رفت و با جسد مادرش که نزدیک در ورودی آپارتمان افتاده بود، روبرو می شود.

به گفته وی، پسر گمان کرده مادرش بر اثر سکته قلبی از دنیا رفته به همین دلیل جسد را برای مراحل قانونی و تشریفات معمول به بهشت زهرا انتقا می دهد تا مراسم کفن و دفن انجام شود.

وی افزود: در حالیکه قرار بود تشریفات قانونی انجام شود، پسری که جسد مادر را پیدا کرده بود به خانه او باز می گردد تا مدارکی را بر دارد که در این هنگام متوجه مفقودی طلاهای مادر که بین سه تا چهار میلیارد ریال ارزش داشت و همچنین مفقود شدن 2 کارت عابر بانک که می دانست 350 میلیون ریال پول در آنها دارد، می شود.

سردار ولی پور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان از اطلاعات همسایه ها دریافتند که زوج سرایدار این پیرزن که هر 2 جوان هستند، ساعت چهار صبح هراسان سوار خودرویی شدند که به نظر


برچسب ها: رییس پلیس آگاهی پایتخت - مادر - خانه - زن و شوهر - صاحبخانه - سرایدار - تشریفات
آخرین اخبار سرویس:

زن و شوهر سرایدار قاتل صاحبخانه

زن و شوهر سرایدار قاتل صاحبخانه