مطالب مرتبط:
بایدن به بیمارستان رفت
بایدن به بیمارستان رفت
غلامحسین پیروانی راهی بیمارستان شد!
بایدن: تحت معاینه جسمی در بیمارستان نظامی قرار می گیرم
بایدن به بیمارستان رفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 19:002024-02-28بين الملل

بایدن راهی بیمارستان شد


جو بایدن 81 ساله مسن ترین رییس جمهور تاریخ آمریکا راهی بیمارستان نظامی «والتر رید» شده تا احتمالاً برای آخرین بار پیش از ریاست جمهوری 2024 این کشور، - جو بایدن 81 ساله مسن ترین رییس جمهور تاریخ آمریکا راهی بیمارستان نظامی والتر رید شده تا احتمالاً برای آخرین بار پیش از ریاست جمهوری 2024 این کشور، تحت معاینات پزشکی دوره ای قرار گیرد.

رییس جمهور آمریکا برای انجام معاینات پزشکی دوره ای به بیمارستان نظامی والتر رید رفته تا آخرین بار قبل از انتخابات ریاست جمهوری در سال میلادی جاری، وضعیت جسمانی خود را بررسی کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جو بایدن 81 ساله مسن ترین رییس جمهور تاریخ آمریکا راهی بیمارستان نظامی والتر رید شده تا احتمالاً برای آخرین بار پیش از ریاست جمهوری 2024 این کشور، تحت معاینات پزشکی دوره ای قرار گیرد.

  در نظرسنجی سی ان ان در اوایل ماه میلادی جاری، حتی 46 درصد از دموکرات ها که با بایدن هم حزبی هستند نیز نگران کهولت سن او بودند.

همچنین نظرسنجی دیگری که توسط دانشگاه کوینیپیاک انجام شد، نشان داد تنها 34 درصد از رای دهندگان آمریکایی باور دارند بایدن از توانایی ذهنی کافی برای ریاست جمهوری برخوردار است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری راشا تودی، انتظار می رود کاخ سفید در ساعات آینده گزارشی درباره وضعیت سلامت وی و نتیجه معاینات منتشر کند.


برچسب ها: ریاست جمهوری - بیمارستان - جمهور - رییس جمهور - بایدن - آمریکا - جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

بایدن راهی بیمارستان شد

بایدن راهی بیمارستان شد