مطالب مرتبط:
خودکفایی در تولید گوشت قرمز در یزد با ایجاد مزارع دام سبک میسر می شود
تصمیم جدید دولت برای تنظیم بازار گوشت قرمز
قیمت روز گوشت قرمز در 16 اسفند 1402
3600 تن گوشت مرغ در خراسان شمالی تولید می شود
علت نوسان قیمت گوشت قرمز در بازار چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 11:352024-03-06اقتصادي

خوداتکایی یزد در تولید گوشت قرمز با ایجاد مگافارم ها


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از ایجاد مگافارم های دام سبک در این استان با برنامه ریزی سه ساله و به منظور خودکفایی در تولید گوشت قرمز و حتی کمک به احیای واحدهای راکد و نیمه فعال خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از ایجاد مگافارم های دام سبک در این استان با برنامه ریزی سه ساله و به منظور خودکفایی در تولید گوشت قرمز و حتی کمک به احیای واحدهای راکد و نیمه فعال خبر داد.

محمدعلی حاتمی زاده ضمن اشاره به این که راه اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال حوزه دام سبک در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: علاوه بر اختصاص یک همت اعتبار، این امر زمان بر خواهد بود و با برنامه ریزی های صورت گرفته و نیز استقبال سرمایه گذاران حوزه صنایع و معادن ایجاد مگافارم ها سریع تر انجام می شود.

وی افزود: مزیت اصلی اجرای طرح مگافارم ها توسط سرمایه داران این حوزه، رفع مشکل تامین مالی است که با حداقل ها می توانیم پهنه ها یا مجتمع ها را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم تا آنها نیز بتوانند دام های مولد پر تولید را از کشورهای مورد تایید معاونت امور دام وزارت جهادکشاورزی وارد و نسبت به پرورش آنها اقدام کنند.

حاتمی زاده در این خصوص بیان کرد: تامین نهاده، بکارگیری کارشناسان مجرب، استفاده از آخرین تکنولوژی تولید و تکمیل زنجیره ارزش آسانتر


برچسب ها: خودکفایی در تولید گوشت قرمز - تولید گوشت قرمز - سازمان جهاد کشاورزی - واحدهای راکد - جهاد کشاورزی استان - احیای واحدهای راکد - برنامه ریزی
آخرین اخبار سرویس:

خوداتکایی یزد در تولید گوشت قرمز با ایجاد مگافارم ها

خوداتکایی یزد در تولید گوشت قرمز با ایجاد مگافارم ها