مطالب مرتبط:
ولیعهد انگلیس خواستار توقف جنگ در غزه شد
درخواست شاهزاده انگلیس برای توقف جنگ غزه
شاهزاده انگلیس خواستار توقف جنگ غزه شد
چرا «عصای جادویی» بایدن برای توقف جنگ غزه تکان نمی خورد؟
ولیعهد انگلیس خواستار توقف جنگ در غزه شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 12:152024-02-21بين الملل

بیانیه مشترک قطر و کویت با تاکید بر توقف جنگ علیه غزه


قطر و کویت در بیانیه ای مشترک خواستار توقف جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه شدند؛ جنگی که وارد صد و سی و هشتمین روز خود شده و بیش از 29 هزار شهید و بیش از 68 هزار زخمی بر جای گذاشته است.

- قطر و کویت در بیانیه ای مشترک خواستار توقف جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه شدند؛ جنگی که وارد صد و سی و هشتمین روز خود شده و بیش از 29 هزار شهید و بیش از 68 هزار زخمی بر جای گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر و مشعل الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت پس از رایزنی با یکدیگر بیانیه مشترکی را صادر کردند و در آن نگرانی عمیق خود را نسبت به بحران انسانی نوار غزه و جنگ وحشیانه علیه هزاران غیرنظامی بی گناه از جمله زنان، کودکان و سالمندان ابراز کردند.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، دو طرف در این بیانیه مشترک خواستار اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف تجاوزات خود و ممانعت از هرگونه کوچ اجباری فلسطینیان از نوار غزه شدند.

امیر کویت تلاش های میانجیگرانه قطر به ویژه تلاش ها در راستای فرایند تبادل اسرای فلسطینی و ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه را ارج نهاد.

امیران کویت و قطر ضمن تاکید بر حفظ امنیت و ثبات در دریای سرخ و احترام به حق ناوبری دریایی، به بررسی همکاری مستحکم میان دو کشور در زمینه های مختلف پرداختند و روابط تاریخی و برادرانه میا


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - بیانیه مشترک - بیانیه - صهیونیستی - مشترک - خواستار - هزار
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مشترک قطر و کویت با تاکید بر توقف جنگ علیه غزه

بیانیه مشترک قطر و کویت با تاکید بر توقف جنگ علیه غزه