مطالب مرتبط:
یکهزار مسجد استان یزد زیرپوشش طرح ملی مسطورا قرار گرفت
6 هزار مسافر نوروزی در استان سمنان اقامت کردند
141 رسانه در استان ایلام فعالیت می کنند
️نصب دستگاه پت سی تی در بزرگترین بیمارستان استان یزد
اجرای طرح «30 کرسی تلاوت در 30 مسجد» در استان یزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 12:302024-03-18اقتصادي

فعالیت 250 خانه مسافر مجاز در استان یزد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: برای ایام نوروز، 250 خانه مسافر مجوز دار در استان یزد نسبت به پذیرش مسافران اقدام می کنند و برای ایام نوروز اسکان 15 هزار نفر در خانه های مسافر برآورد شده است.

- ایسنا/یزد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: برای ایام نوروز، 250 خانه مسافر مجوز دار در استان یزد نسبت به پذیرش مسافران اقدام می کنند و برای ایام نوروز اسکان 15 هزار نفر در خانه های مسافر برآورد شده است.

هما خورشیدی ضمن اعلام این خبر افزود: در مجموع میزان ظرفیت سایر واحدهای اقامتی استان یزد اعم از هتل، مهمان پذیر، اقامتگاه سنتی و اقامتگاه بوم گردی، 11 هزار نفر در روز است.

وی با اشاره به این که روزانه امکان پذیرش و اسکان بیش از 155 هزار نفر روزانه در سطح استان یزد وجود دارد، افزود: از ظرفیت سایر اماکن گردشگری نظیر پارک های طبیعت گردی و مجتمع های گردشگری نیز استفاده می شود و همچنین مدارس استان، سالن های ورزشی، حسینیه ها، پارک ها و بوستان ها برای برپایی چادر نیز از سایر ظرفیت های تدارک دیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث یزد، خورشیدی تصریح کرد: در حال حاضر تمدید مجوز خانه مسافر از طریق سامانه جانا و موضوع صدور مجوز از درگاه ملی مجوزهای کسب و


برچسب ها: استان یزد - ایام نوروز - گردشگری و صنایع دستی - مسافر - استان - گردشگری - خانه مسافر
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 250 خانه مسافر مجاز در استان یزد

فعالیت 250 خانه مسافر مجاز در استان یزد