مطالب مرتبط:
آغاز به کار ادارات همدان با یک ساعت تاخیر
فوری؛ تکذیب تاخیر آغاز به کار ادارات استان تهران در 7 اسفند
اولین نمایشگاه کار دانشگاه شهیدبهشتی در دو بخش مجازی آغاز به کار کرد
آغاز به کار شناگران ایران با جابه جایی 3 رکورد و 9 فینالیست آفتاب نو | اخبار ورزشی
شنای قهرمانی جوانان آسیا| آغاز کار نمایندگان ایران با شکستن 3 رکورد و 9 فینالیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 16:052024-02-26فرهنگي

دومین جایزه ادبی «ساهر» آغاز به کار کرد


همزمان با ایام هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)، آیین آغازین دومین دوره جایزه ادبی «ساهر» با موضوع حافظان امنیت همراه با نشست خبری  امروز، - ایسنا/فارس همزمان با ایام هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)، آیین آغازین دومین دوره جایزه ادبی ساهر با موضوع حافظان امنیت همراه با نشست خبری  امروز، 7 اسفندماه در تماشاخانه استاد هودی شیراز برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این مراسم موضوع دومین جایزه ادبی ساهر را، داستان های پلیسی و امنیتی اعلام کرد و گفت: ایده اولیه از این رویداد فرهنگی که در ارتباط با موضوعاتی است که مغفول مانده و کمتر به آن پرداخته شده، از طرف انجمن ساهر بوده است.

حمیدرضا قانعی با بیان اینکه مجموعه دستگاه های امنیتی در اجرای این برنامه همکاری دارند، افزود: امیدواریم بتوانیم گستره این جایزه را وسیع کنیم.

وی اظهار کرد: همچنین تلاش داریم مجموعه کارگاه هایی در سطح کشور برای آشنایی بیشتر جامعه مخاطب با موضوع حساس امنیت ملی داشته باشیم.

قانعی ادامه داد: اوضاع کنونی جهان و پازلی که ایران در آن قرار گرفته نشان از این دارد که جامعه باید آگاه بر نقش دستگاه امنیتی شود و رسالت جامعه اطلاعاتی بر این است که برای ارتقای این آگاهی آموزش غیر مستقیم داشته باشد که در ساهر اتفاق می افتد، همانطور ک


برچسب ها: جایزه ادبی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - جایزه - موضوع - امنیت - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

دومین جایزه ادبی «ساهر» آغاز به کار کرد

دومین جایزه ادبی «ساهر» آغاز به کار کرد