مطالب مرتبط:
فعالیت دریایی در خزر ممنوع شد
فعالیت دریایی در خزر ممنوع شد
فعالیت دریایی در خزر ممنوع شد
فعالیت دریایی در خزر ممنوع شد
هرگونه فعالیت دریایی در خزر ممنوع شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 17:552024-03-19اجتماعي

فعالیت دریایی در خزر ممنوع شد


هواشناسی مازندران هشدار داد که این وضعیت جوی دریایی علاوه بر غرق شدن شناگران و قایق ها در دریای خزر، احتمال آسیب به شناورهای متوسط مثل شناورهای صید کیلکا و همچنین احتمال مخاطره برای شناورها هنگام ورود به حوضچه بنادر یا خروج از آنها را نیز به همراه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، هواشناسی مازندران با اعلام هشدار سطح زرد، هرگونه فعالیت دریایی در آب های ساحلی این استان را از عصر امروز سه شنبه 29 اسفندماه جاری تا پایان روز جمعه سوم فروردین سال 1403، ناامن اعلام کرده است.

  هواشناسی با اشاره به شمالی جریان های جوی همراه با عبور موج از تراز میانی جو، پیش بینی کرد که دریای خزر با وزش باد شدید مواج خواهد شد و برای فعالیت دریایی ناامن می شود.

 هواشناسی مازندران با بیان اینکه سامانه ناپایدار جوی مناطق ساحلی و دور از ساحل را تحت تاثیر قرار می دهد اعلام کرد که بیشینه سرعت وزش باد گاهی تا 14 متر بر ثانیه خواهد رسبد که این امر باعث شکل گیری امواج تا 2.

1 متری می شود و برای فعالیت های دریایی مناسب نخواهد بود.

 هواشناسی مازندران هشدار داد که این وضعیت جوی دریایی علاوه بر غرق شدن شناگران و قایق ها، احتمال آسیب به شناورهای متوسط مثل شناورهای صید کیلکا و همچنین احتمال مخاطره برای شناورها هنگام ورود به حوضچه بنادر یا خروج از آنها ر


برچسب ها: هواشناسی مازندران - هواشناسی - مازندران - دریایی - فعالیت - دریای خزر - اعلام
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت دریایی در خزر ممنوع شد

فعالیت دریایی در خزر ممنوع شد