مطالب مرتبط:
ایران در جریان اغتشاشات سال 1401 اقدام های گسترده ای را برای صیانت از حقوق مردم انجام داده است
جمیله علم الهدی، همسر رییسی: دچار یک هژمونی فرهنگی با عنوان عقب افتادگی شده ایم؛ مفهوم شیک تر آن این است که خود را به عنوان یک کشور «در حال توسعه» پذیرفته ایم / اغتشاشات 1401 نمایشی از توسعه فرهنگ حاشیه نشینی در وسط دانشگاه است / تلقی ما از قرآن دچار سکولاریزه شدن است / از سال گذشته که ری
در جریان اعتراضات سال 1401، 202 نفر از مردم کشته شدند
آقای وزیر آموزش و پرورش! سال 1402 برای شما شیرین بود نه فرهنگیان ! / عدم پرداخت حق التدریس ها، عدم پرداخت معوقات رتبه 1400 و 1401 معلمان، تاخیر در پاداش بازنشستگان و... نمونه ای از عملکرد شیرین شماست!
نیروی انتظامی 90 شهید در فتنه سال 1401 تقدیم انقلاب کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 14:552024-03-18سياسي

ایران در اغتشاشات سال 1401 اقدام های گسترده ای برای صیانت از حقوق مردم انجام داده است


دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در جریان نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره به اصطلاح هیأت حقیقت یاب، گفت: گزارش این هیأت، در واقع، واگویی و مشروعیت بخشی به ادعاهای بی اساسی است که مکررا در رسانه های ضد ایرانی و از تریبون های برخی دولت های غربی مطرح شده .

- دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در جریان نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره به اصطلاح هیأت حقیقت یاب، گفت: گزارش این هیأت، در واقع، واگویی و مشروعیت بخشی به ادعاهای بی اساسی است که مکررا در رسانه های ضد ایرانی و از تریبون های برخی دولت های غربی مطرح شده و فاقد هرگونه منبع مستند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر در نشست شورای حقوق بشر در ژنو با بیان اینکه هیئت به اصطلاح حقیقت یاب در نتیجه لابی گری ها و بده بستان های سیاسی برخی کشورهای غربی ایجاد شد و گزارش آن نیز تحت فشار این کشورها به نگارش درآمده است، تصریح کرد: نقش اصلی در این کارزار سیاسی را دولت آلمان، همان کشوری که رژیم صدام را به سلاح کشتار جمعی شیمیایی مجهز کرد و در اثر استفاده از این سلاح ها، بیش از 13 هزار نفر شهروند ایرانی شهید و بیش از یکصد هزار نفر نیز مصدوم شدند، برعهده داشت.


برچسب ها: شورای حقوق بشر سازمان ملل - حقوق بشر - ستاد حقوق بشر قوه قضاییه - شورای حقوق بشر - قوه قضاییه - ستاد حقوق بشر - حقوق
آخرین اخبار سرویس:

ایران در اغتشاشات سال 1401 اقدام های گسترده ای برای صیانت از حقوق مردم انجام داده است

ایران در اغتشاشات سال 1401 اقدام های گسترده ای برای صیانت از حقوق مردم انجام داده است