مطالب مرتبط:
آماده باش پلیس فرودگاه و راه آهن در نوروز
حوادث را بدون سیم کارت به 112 اطلاع دهید/آماده باش داروخانه ها و مراکز درمانی در نوروز
جزییات آماده باش داروخانه ها و مراکز درمانی در نوروز
حال و هوای بازار همدان در آستانه عید نوروز
آماده باش 30 گشت راهداری استان گلستان در ایام تعطیلات نوروز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 07:452024-03-17فناوري

آماده باش وزارت ارتباط برای عید نوروز


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای تامین ارتباطات با کیفیت و پایدار در ایام نوروز تدابیر ویژه ای در نظر گرفته ایم و مشکلی از نظر پهنای باند نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، عیسی زارع پور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اقدامات وزارت ارتباطات برای برقراری ارتباطات پایدار و با کیفیت در ایام تعطیلات نوروز گفت: برقراری ارتباطات پایدار در همه ایام یکی از وظایف وزارت ارتباطات است اما گاهی به لحاظ زمانی و مکانی تقاضا زیاد می شود که لازم است اقدامات ویژه ای برای آن انجام داد تا نیاز کاربران برطرف شود به طور مثال در ایام اربعین مسیرهای منتهی به مرزها نیاز به تقویت دارد که به همین منظور تدابیر خاصی اندیشیده می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در ایام نوروز هم برخی مکان ها، مانند مکان های مذهبی و توریستی که احتمال حضور مردم در آنها بیشتر است نیاز به ارتباطات ویژه دارند.

همچنین از آنجا که لحظه سال تحویل با پیک مصرف مواجهیم و مردم تمایل دارند به شکل بر خط لحظات خودشان را در نقاط مذهبی و توریستی به اشتراک بگذارند نیاز به زیرساخت های ویژه ارتباطی داریم بنابراین در این اماکن خاص به ویژه در مشهد هر ساله امکانات خاصی را در نظر می گیریم.


برچسب ها: ارتباطات - ارتباط - ارتباطات و فناوری اطلاعات - ارتباطات و فناوری - وزارت ارتباطات - فناوری اطلاعات - وزیر ارتباطات
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش وزارت ارتباط برای عید نوروز

آماده باش وزارت ارتباط برای عید نوروز