مطالب مرتبط:
افزایش 13 درصدی شعب اخذ رأی در خراسان جنوبی
شعب اخذ رأی مناسب سازی سازی شده ویژه معلولان در ایلام اعلام شد
آماده سازی ملزومات شعب اخذ رأی در همدان
شعب اخذ رای در کرمان 8 درصد افزایش یافت
مدارس شنبه 12 اسفند 1402 تعطیل است؟ جزییات تعطیلی مدارس شعب اخذ رأی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 16:152024-02-29سياسي

افزایش 10 درصدی شعب اخذ رأی در ملایر


فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه انتخابات ملایر با توجه به ظرفیت های موجود در این شهر در کنار سه شهر دیگر کشور، به صورت تمام الکترونیک است، - ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه انتخابات ملایر با توجه به ظرفیت های موجود در این شهر در کنار سه شهر دیگر کشور، به صورت تمام الکترونیک است، مطرح کرد: بنابر رزمایش های مختلف و بازرسی حضوری معاون فناوری وزارت کشور و معاون فناوری شورای نگهبان آمادگی ملایر بی نظیر و قابل تحسین بود.

  سلمان اسماعیلی پنجشنبه 10 اسفند در نشست ستاد انتخابات ملایر، اظهار کرد: در دوره های قبل تعداد شعبه های اخذ رأی در حوزه انتخابیه این شهرستان 199 شعبه بود و برخی از نقاط پرجمعیت شهرستان را شناسایی کردیم که در 11 دوره قبلی انتخابات ملایر شعبه نداشتند.

وی ادامه داد: در محله های پرجمعیتی از جمله محله شهید زرینی، مسکن مهر و حواشی بلوار کریم خان زند که هیچ شعبه ای نداشتند، برای نخستین بار شعبه جدید ایجاد کردیم و شعبه سیار را هم در تمامی حوزه های انتخابیه ایجاد کردیم تا مردم دسترسی راحتی تری به شعبه های اخذ رأی داشته باشند.

اسماعیلی از افزایش 10 درصدی شعبه های اخذ رأی در ملایر خبر داد و گفت: 199 شعبه به 220 شعبه رسید که از این تعداد 108 شعبه شهری و 112 شعبه روستایی است و 147 شعبه ثابت و 73 شعبه سیار داریم.


برچسب ها: ملایر - فرماندار ویژه ملایر - انتخابات - فرماندار ویژه - الکترونیک - فرماندار - شعبه
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی شعب اخذ رأی در ملایر

افزایش 10 درصدی شعب اخذ رأی در ملایر