مطالب مرتبط:
شور انتخابات و پیش بینی مشارکت حداکثری در ایلام/سرمای هوا مانع حضور گرم مردم نشد+فیلم
دعوت نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات
دعوت پزشکان یزدی از مردم برای حضور در انتخابات/ با مشارکت حداکثری حماسه آفرین باشیم + فیلم
استاد دانشگاه آزاد زنجان: انتخابات باید به سمت حزبی حرکت کند/ چرا باید مشارکت حداکثری باشد
مشارکت حداکثری مؤلفه اقتدار نظام است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 12:202024-02-29سياسي

یک گام مانده تا مشارکت حداکثری در آستارا


در حالی که کمتر از 24 ساعت به آغاز رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری باقی مانده، سکوت تبلیغات انتخاباتی برای رقم خوردن یک حماسه باشکوه در شهرستان مرزی بندر آستارا حاکم شده است.

- ایسنا/گیلان در حالی که کمتر از 24 ساعت به آغاز رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری باقی مانده، سکوت تبلیغات انتخاباتی برای رقم خوردن یک حماسه باشکوه در شهرستان مرزی بندر آستارا حاکم شده است.

امروز دهم اسفند، مهلت قانونی تبلیغات انتخابات به پایان رسید تا پس از 24 ساعت سکوت تبلیغاتی، شرایط برای حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای فراهم شود.

پس از گذشت یک هفته حالا ستادهای تبلیغاتی نامزدها خالی از هر گونه هوادار است، اما دل های نامزدهای مجلس و هواداران آنها در جوش و خروش است.

زمزمه های مختلفی از گوشه گوشه این شهر از برد نامزدهای مورد نظر به گوش می رسد و هر کس به طریقی در فکر و خیالش نامزد مورد علاقه خود را برای نشستن روی صندلی سبز مجلس شورای اسلامی ترسیم می کند.

در انتخابات های گذشته مختلف در شهرستان مرزی بندر آستارا، 85 تا 90 درصد مردم پای صندوق های رای حاضر شدند و شور تبلیغات انتخاباتی یک هفته اخیر از تکرار چنین رویداد بزرگ سیاسی حکا


برچسب ها: انتخابات - انتخابات مجلس - انتخابات مجلس خبرگان رهبری - انتخابات مجلس شورای اسلامی - تبلیغات انتخابات - انتخابات مجلس خبرگان - تبلیغات
آخرین اخبار سرویس:

یک گام مانده تا مشارکت حداکثری در آستارا

یک گام مانده تا مشارکت حداکثری در آستارا