مطالب مرتبط:
گزینه عاقلانه این است که انسان با بصیرت در انتخابات شرکت کند
علی مطهری: لیست 26 نفره خبرگان را تا فردا اعلام می کنیم/ حزب اعتدال توسعه، کارگزاران، ندای ایرانیان و اعتماد ملی از ما حمایت می کنند/ مردم حق دارند اعتراض داشته باشند، اما اگر در انتخابات شرکت نکنند میدان برای رقیب باز و وضعیت بدتر می شود
مهدوی، نامزد انتخابات مجلس خبرگان: رهبر انقلاب هیچ گونه سفارشی در خصوص دفاع از ولایت فقیه نکردند/ وظیفه اصلی مجلس خبرگان نظارت بر استمرار صفات رهبری است/ توصیه به شرکت در انتخابات به نوعی امر به معروف و به حق است
شرکت در انتخابات تکلیف است
اسبقیان: جامعه ورزش با قدرت در انتخابات مجلس شرکت خواهند کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1402 ساعت 15:302024-02-23سياسي

همه باید با بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت کنیم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با دعوت از عموم مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات، گفت: همه باید با بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با دعوت از عموم مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات، گفت: همه باید با بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری امروز(چهارم اسفند) در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه با گرامیداشت نیمه شعبان، گفت: منتظران واقعی کسانی هستند که اعمالشان همواره برای رضای خداوند بوده و عمل به واجبات و ترک محرمات را وظیفه خود بدانند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهم اسفند، گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی برای تعیین سرنوشت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با دعوت از عموم مردم برای شرکت پرشور و آگاهانه در انتخابات، گفت: همه باید با بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت کنیم.

غفوری در ادامه استکبار ستیزی، مردمی بودن، شجاع بودن و به عدالت رفتار کردن را از صفات یک نماینده انقلابی برشمرد و گفت: باید با حضور آگاهانه در انتخابات در جهت انتخاب نمایندگان انقلابی تلاش کنیم.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - انتخابات - امام جمعه کرمانشاه - نماینده ولی فقیه - کرمانشاه - امام جمعه - ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

همه باید با بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت کنیم

همه باید با بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت کنیم