مطالب مرتبط:
اعلام شرایط سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی انرژی خورشیدی
اعلام شرایط سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی انرژی خورشیدی
استخدام کارشناس برنامه ریزی تولید در شهرک صنعتی نصیر آباد تهران
استخدام کارشناس برنامه ریزی فروش در سپیدرو در محدوده شهرک والفجر تهران
استخدام کارشناس برنامه ریزی و تولید در صنعتی البرز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 12:252024-03-12اقتصادي

برنامه ریزی برای ایجاد 21 شهرک صنعتی انرژی خورشیدی


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برای ایجاد 21 شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی انرژی خورشیدی در هشت استان نیز برنامه ریزی شده، گفت: در راستای تأمین برق پایدار بخش صنعت از 127 نیروگاه خورشیدی به ظرفیت 190 هزار و 38 کیلووات در شهرک ها و نواحی صنعتی طی سال 1402 بهره برداری شده است.

- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برای ایجاد 21 شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی انرژی خورشیدی در هشت استان نیز برنامه ریزی شده، گفت: در راستای تأمین برق پایدار بخش صنعت از 127 نیروگاه خورشیدی به ظرفیت 190 هزار و 38 کیلووات در شهرک ها و نواحی صنعتی طی سال 1402 بهره برداری شده است.

فرشاد مقیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرک ها و نواحی صنعتی تخصصی انرژی خورشیدی، بستر مورد نیاز برای استقرار واحدهای تولید برق مقیاس کوچک از منابع تجدید پذیر را فراهم کرده و این سیاست در راستای رفع چالش ها و ناترازی موجود در تولید و مصرف برق در کشور است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران همچنین گفت که احداث نیروگاه های خورشیدی در سقف سوله های واحدهای صنعتی، اراضی واگذار نشده در شهرک ها و نواحی موجود و احداث شهرک های صنعتی تخصصی خورشیدی در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها: شهرک ها و نواحی صنعتی - انرژی خورشیدی - خورشیدی - وزیر صنعت، معدن و تجارت - صنعت - صنعت، معدن و تجارت - برنامه ریزی
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای ایجاد 21 شهرک صنعتی انرژی خورشیدی

برنامه ریزی برای ایجاد 21 شهرک صنعتی انرژی خورشیدی