مطالب مرتبط:
منتخب کرج، فردیس و اشتهارد: امیدوارم اعتماد دوباره مردم را در مجلس دوازدهم جبران کنم
نرخ وام مسکن در شهر های استان تهران
اعلام نرخ وام مسکن در شهرهای استان تهران
آمار مشارکت در استان های کشور / کمترین میزان: البرز 28 درصد، کردستان 30 درصد، تهران 34 درصد / بیشترین میزان: خراسان جنوبی 63 درصد و کهگیلویه 64 درصد
منتخبان مجلس خبرگان رهبری در استان تهران اعلام شد + اسامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 17:302024-03-04سياسي

تلاش می کنم قدرشناس حسن اعتماد مردم استان تهران باشم


آیت الله محسن قمی در بیانیه ای با قدردانی از حضور آگاهانه و مسئولانه مردم ایران در انتخابات یازدهم اسفند، گفت: تلاش خواهم کرد قدرشناس حسن اعتماد مردم استان تهران باشم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه آیت الله محسن قمی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم اینک که به فضل الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام شد، زمان آن رسیده است که از همه نقش آفرینان در این عرصه شکوهمند ملی تقدیر و سپاس به عمل آید.

حضور آگاهانه و مسئولانه ملت عزیز ایران در یازدهم اسفند 1402 امید دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی را به یأس مبدل ساخت و رؤیای پلید جبهه استکبار در ایجاد شکاف میان ملت با حاکمیت را نقش بر آب کرد.

حضور گسترده، وسیع و ارزشمند مردم مؤمن، انقلابی و غیور ایران اسلامی در این صحنه مهم با وجود تنگناهای موجود اقتصادی، و تبلیغات گسترده جبهه تکاثر برای عدم مشارکت، مهر تأییدی بر دلبستگی ملت بزرگ ایران به انقلاب اسلامی، آرمان های بلند و متعالی شهدای گرانقدر و بیعتی دوباره با امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) بود.


برچسب ها: اعتماد مردم - استان تهران - اسلامی - نظام جمهوری اسلامی - مجلس خبرگان رهبری - مجلس شورای اسلامی - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنم قدرشناس حسن اعتماد مردم استان تهران باشم

تلاش می کنم قدرشناس حسن اعتماد مردم استان تهران باشم