مطالب مرتبط:
جنگ استقلال و پرسپولیس بالا گرفت!
(ویدئو) تهدید عجیب باشگاه استقلال توسط مالک موبایل موسوی!
ببینید | تهدید باشگاه استقلال توسط مالک موبایل موسوی
فیلم/ تهدید باشگاه استقلال ازسوی مالک موبایل موسوی
تهدید استقلال توسط گرداننده موبایل موسوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 08:452024-03-09ورزشي

موبایل فروش قلابی، یقه استقلال را گرفت!


مشخص نیست موبایل هایی که این پسرک مدعی فروش آن شده، در کجا تولید یا مونتاژ یا به اصطلاح ریپک شده است و از کدام شیوه کلاهبرداری استفاده کرده اند.

  - در اقدامی عجیب، یک فروشگاه موبایل در شهرستان آمل با نام یک جوانک که هیچ مجوز رسمی از صنف خود نداشته و برای کسب شهرت فوری، از نام استقلال استفاده کرده است، حالا چندین میلیارد از این باشگاه غرامت و خسارت می خواهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ فیلمی کوتاه از صحبت های مالک فروشگاهی که به طور عجیبی اسپانسر استقلال شده بود، منتشر شده که او مدیران باشگاه را تهدید به گرفتن ضرر و زیان می کند.

او صاحب یک فروشگاه فروش موبایل و تبلت است که به خاطر فروش برندهای گران با قیمت های عجیب معروف بود، اما چندین مرجع رسمی این شغل و کسب وکار اینترنتی متعلق به آن اعلام کرده اند او تا امروز حتی یک موبایل و تبلت هم وارد کشور نکرده است! مشخص نیست موبایل هایی که این پسرک مدعی فروش آن شده، در کجا تولید یا مونتاژ یا به اصطلاح ریپک شده است و از کدام شیوه کلاهبرداری استفاده کرده اند.

  نام این جوان که گفته می شود با روش پانزی مشغول جمع آوری اعتبار برای انجام قصد نهایی به شیوه مالک کوروش کمپانی بوده، تا همین دو هفته پیش، پشت پیراهن استقلال تبلیغ می شد ولی با اعلام مسوولان قضایی و انتظامی، به یکباره زیر ذره بین رفت و ا


برچسب ها: موبایل - فروش - موبایل و تبلت - فروشگاه - استقلال - اسپانسر استقلال - استفاده
آخرین اخبار سرویس:

موبایل فروش قلابی، یقه استقلال را گرفت!

موبایل فروش قلابی، یقه استقلال را گرفت!