مطالب مرتبط:
جزییاتی جدید و عجیب از پرونده فساد چای دبش!
ویدئو| جزییاتی جدید و وحشتناک از پرونده فساد چای دبش!
فقط فساد نبود، جنایت هم بود/ جزییاتی وحشتناک از پرونده دبش : چایی را که حتی به درد کود هم نمی خورد، رنگ زدند و به خورد مردم دادند و برایش دلار گرفتند! (فیلم)
وضعیت فوق بحرانی بیمارستان «ناصر» در خان یونس با از کار افتادن ژنراتورها و اتمام اکسیژن
نامزد انتخابات مجلس: قوانین شفاف، جلوی فساد را می گیرد/ شاکله مجلس باید از حقوقدانان باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 16:252024-02-27بين الملل

اظهار بی گناهی عمران خان و همسرش در یک پرونده فساد


نخست وزیر اسبق پاکستان به همراه همسرش امروز (سه شنبه) در دادگاهی در اسلام آباد در رابطه با یکی از پرونده های قضایی به اتهام فساد مالی، خودشان را بی گناه دانستند.

- نخست وزیر اسبق پاکستان به همراه همسرش امروز (سه شنبه) در دادگاهی در اسلام آباد در رابطه با یکی از پرونده های قضایی به اتهام فساد مالی، خودشان را بی گناه دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقام های پاکستانی اعلام کردند عمران خان نخست وزیر اسبق زندانی پاکستان و همسرش بشری بی بی امروز در دادگاهی در شهر اسلام آباد حضور پیدا کرده و در ارتباط با اتهام خودشان مبنی بر پذیرفتن یک قطعه زمین به عنوان هدیه از یک سرمایه گذار حوزه املاک در ازای مبالغ هنگفتی که پولشویی شده بود، اظهار بی گناهی کردند.

این دومین پرونده قضایی مطرح شده علیه عمران خان و همسرش از بابت اتهام ارتکاب فساد در زمان حضور ستاره سابق لیگ کریکت پاکستان در نخست وزیری این کشور محسوب می شود.

دادستان های پاکستانی این زوج را به استفاده از یک سازمان خیریه خانوادگی برای تاسیس دانشگاه در زمینی که از مالک ریاض، سرمایه گذار سرشناس حوزه املاک هدیه گرفتند، متهم کردند.

طبق محتوای این پرونده، این سرمایه دار در ازای این هدیه مبالغ پولشویی شده به ارزش 190 میلیون پوند انگلیس (240 میلیون دلار) که از سوی مقام های انگلیسی به پاکستان بازگر


برچسب ها: پاکستان - پرونده های قضایی - اسلام آباد - نخست وزیر - عمران خان - پرونده - اتهام
آخرین اخبار سرویس:

اظهار بی گناهی عمران خان و همسرش در یک پرونده فساد

اظهار بی گناهی عمران خان و همسرش در یک پرونده فساد